  • Data: 2013-11-17 02:04:32
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman napisał:

    > no i proszę - wystarczy przypadkowych ludzi zapytać, i mamy 2
    > relacje zdecydowanie podpadające pod ufo. Twoja i PiteR'a.
    > To potwierdza, jak wielu ludzi ma takie doświadczenia.
    > Ja mam inne - ale conajmniej tak niezwykłe jak ufo - w tym sensie,
    > że podważające "klasyczne" spojrzenie na świat. Na tyle, że gdyby
    > osobiście tych ufitów zobaczył (a nie widziałem niestety) to bym
    > się może przestraszył, ale nie zdziwił :)
    >
    > Jak widać, wcale nie jest to zjawisko rzadkie jak trafienie w totka,
    > tylko niewiele osób o tym mówi...

    Ja mówię. Bo dlaczego by nie? Jak kto zapyta na przykład, albo gdy się
    zejdzie na podobny temat, jak choćby teraz. Tylko co z tego mówienia?
    Nic. Nie przekonam nikogo do tego, że ONI są wśród nas. Nie zamierzam,
    nie mam żadnych argumentów -- bo czymże jest pojedyncze doświadczenie
    dziecka? Ale też nie widzę powodu, by nie mówić. Bo oficjalie UFO nie
    istnieje? Ale skoro ja widziałem, to nie będę kłamał ani przedkładał
    rozumowego poznania nad empiryczne. Mówię co widziałem, a nie że
    widziałem statek Obcych. Jak ktoś chce, niech do tego dorabia teorie,
    ja nie mam żadnych interpretacji.

    --
    Jarek