  • Data: 2013-11-17 17:14:01
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A sam jesteś przekonany, że to co widziałeś na pewno było nie z tego
    > świata i że w ogółe zdarzenie pochodzi z jawy a nie było snem?

    A ty jesteś przekonany, że to co pamiętasz z wczoraj, to nie śniło ci
    się, albo jest urojeniem albo (moje ulubione) błędnym działaniem pamięci ?

    Takie ględzenie mnie zawsze doprowadza do rozpaczy. Typowy scep woli
    rozważać najbardziej idiotyczne hipotezy (spałem na jawie, mózg mi się
    zawiesił, nastąpiła hipnoza spowodowana miganiem latarki) niż przyjąć,
    że świat jest nieco bardziej skomplikowany i mniej oczywisty niż można
    odnieść wrażenie idąc rano do tramwaju.

    I dlatego już dawno sobie darowałem "przekonywanie" kogoś, bo to strata
    czasu jest. Ja wiem co wiem (i nie tylko ja) - i czasem tylko podrzucam
    tą wiedzę (nie wierzenia - wiedzę) do rozwagi innym. Dlaczego ?

    Dlatego, że sam kiedyś - kiedy jeszcze nie wiedziałem - tylko miałem
    niejasne podejrzenie - to wtedy sam poszukiwałem takich "tropów".
    Na pewno są tacy, którym się to przyda - nie żeby ich przekonać czy
    udowadniać - ale dać im dodatkowy materiał do własnego przemyślenia.

    A jeśli ktoś chce rozważać wątpliwości o jawie i śnie - jego wola.
    Nie mnie to przeszkadza, tylko jego ogranicza. Wszyscy widać muszą sami
    dojść do odpowiednich rzeczy w odpowiednim momencie, i to niekoniecznie
    w obecnym życiu. Tak, że jest duuużo czasu :)