    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 1 Feb 2017 00:14:29 -0800 (PST)
    <a...@g...com>
    <5888a279$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5888cb82$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5889eb16$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <588a0bb7$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5890c348$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 02:03:06 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ostanio WOSP zebrala 62 mln zl. IMO - spory wynik.

    Czyli mniej niż ludzie miesięcznie wydają na bilety komunikacji miejskiej w samej
    Warszawie.

    > W tym 1700 sztabow, a wiec tysiace wolontariuszy

    No więc powiedz jak to oceniasz: dużo czy mało? Jaką masz skalę?

    > Solidarnosc tez byla wyjatkowa i ze sprzeciwu wynikajaca :-)
    >
    > A czy ten poziom ochrony taki fatalny ... szpitale pelno sprzetu maja.

    Nie masz pojęcia o stanie służby zdrowia w czasach kiedy WOŚP powstawała.

    > A potem do tomografu czeka sie np pol roku.

    I co dla Ciebie z tego wynika?

    > A w Danii daja ?

    A jak myślisz?

    > No coz, ja nie pale, ale ten zakaz uwazam za przegiecie. To mam
    > zwracac uwage ?

    A dlaczego uważasz że to przegięcie?

    > Jakie "od dawna" masz na mysli ?

    Od upadku komuny. W tym czasie związki zawodowe jeden po drugim przestawały nimi być,
    bo w efekcie jakichś kompletnie rakotwórczych wewnętrznych procesów, przemieniały się
    w polityczny folwark kliki u władzy.

    > Bo z jednej strony dam troche przykladow od 1831, z drugiej przyznam,
    > ze nam te osiagniecia faktycznie niezbyt wychodza.
    > Z trzeciej - od dluzszego czasu wladza zniechecala do takiej
    > organizacji (bo po co im zorganizowany i niezadowolony narod),
    > z czwartej - od lat wychowujemy dzieci w w kierunku "nie donos, nie
    > skarz" ... nawet za "komuny" tak bylo, byc moze z wyjatkiem krotkiego
    > epizodu stalinowskiego.
    >
    > Z piatej - mamy jednak mase roznych organizacji spolecznych, od Radia
    > Maryja do band kiboli.

    Posługujesz się słowami których znaczenia nie rozumiesz. To nie jest masa.