  • Data: 2017-02-01 13:10:34
    Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
    W dniu środa, 1 lutego 2017 02:03:06 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Czyli mniej niż ludzie miesięcznie wydają na bilety komunikacji
    >miejskiej w samej Warszawie.

    Z jednej strony tak, z drugiej to jest jednak milion ludzi po 60zl,
    albo 3 mln po 20, albo np 300 tys po 200.

    Dasz 200zl na partie ?
    Wiec 300 tys to duzo :-)

    >No więc powiedz jak to oceniasz: dużo czy mało? Jaką masz skalę?

    Jesli do ochotniczego zajecia zglosilo sie powiedzmy 100 tys ludzi -
    to raczej sporo.

    >Nie masz pojęcia o stanie służby zdrowia w czasach kiedy WOŚP
    >powstawała.

    Ale minelo 25 lat, jaki jest stan kazdy widzi.

    >I co dla Ciebie z tego wynika?

    No coz - za malo tych tomografow, ale przeciez sa.

    >A jak myślisz?

    Mysle ze nie, ale tylko zgaduje i moge sie mylic.

    Tylko jeszcze drobiazg - to bedzie "odpór", czy ktos zwroci uwage
    "uwazaj pan, tu nie mozna palic, mandat mozna dostac".

    >A dlaczego uważasz że to przegięcie?

    Otwarta przestrzen, swieze, tzn pelne smogu z samochodow, powietrze, i
    wiec co mi taki palacz przeszkadza ?
    Wiec czemu mu zabraniac.

    Zaraz mnie zaczna czegos zabraniac, juz zaczeli :-)

    >Od upadku komuny. W tym czasie związki zawodowe jeden po drugim
    >przestawały nimi być, bo w efekcie jakichś kompletnie rakotwórczych
    >wewnętrznych procesów, przemieniały się w polityczny folwark kliki u
    >władzy.

    No wiesz, nie mielismy na komune innego pomyslu niz kapitalizm, a
    zwiazki walczace o wprowadzenie kapitalizmu - kon by sie usmial :-)
    Taka koniecznosc dziejowa :-(

    Ale czy tak nic - gornicy sie jakos organizowali, pielegniarki sie
    organizowaly, notariusze sie zorganizowali, PO sie zorganizowalo, PIS
    sobie poparcie wyborcze zorganizowal, Kukiz sobie zorganizowal,
    mieszkancy niejednej gminy sie zorganizowali w protescie, marsze
    niepodleglosci sie jakos organizowaly.

    >Posługujesz się słowami których znaczenia nie rozumiesz. To nie jest
    >masa.

    Wszystkich nie wymienisz, to jednak masa, w sensie - duza ilosc
    organizacji - nawet, jesli nieformalne :-)

    Z drugiej strony przyznam, ze ludzie czesto nie potrafia sie
    zorganizowac/nie czuja demokracji/demokracja zawodzi.
    Co widac np w spoldzielniach mieszkaniowych.

    J.