  • Data: 2010-05-06 14:10:07
    Temat: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Brycki wrote:

    > Co Ty pierd.... ?
    > Następny ku... fizyk od 7 boleści!?

    Nie gorączkuj się tak.

    > Poduszka to Cię może zabić bałwanie przy 20 km na godzinę bez pasów!

    Poduszki wymyślono w Ameryce, gdzie ludzie jeździli bez pasów. Spotkanie
    z poduszką (gładką i elastyczną, nawet jak jest w niej spore ciśnienie)
    jest dużo mniej groźne od spotkania z kierownicą (nawet taką w której
    się kolumna przy uderzeniu składa a nie wbija w kierowcę).

    > Ty się opanuj wygadując takie pierdolety, bo ktoś Cię posłucha i zginie.
    >
    > 40-50km na godzinę to jest crashtest. Ta twoja teoria to się może
    > sprawdzić przy 10km/h aczkolwiek wolałbym tego nei testować nawet w kasku.
    >
    > Poduszka nie jest alternatywą pasów tylko dodatkowym zabezpiecznieme.
    > Bez pasów wybije Ci zęby i połamie kinol... Co za bzdury wygadujesz.

    Sam bzdury wygadujesz.

    \SK