  • 51. Data: 2011-04-19 11:06:17
    Temat: Re: To jest podróba Waszym zdaniem?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przesmiewca"
    >Klient dokonujac zakupu i dostajac za towar paragon lub fakture
    >w zaden sposob nie odpowiada za paserstwo, chyba, ze mu udowodnisz,
    >ze podczas zakupu wiedzial iz kupuje np. towar kradziony. Klienta
    >chroni zasada domniemania niewinnnosci.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że to nie jest takie proste? Spróbuj się
    wybronić z kupna merola-nówki-sztuki-nieśmiganej za 10% wartości mówiąc,
    że ty o niczym nie wiedziałeś, a w ogóle, to jest domniemanie
    niewinności.
    Domniemanie niewinności to jedno, a to, że miałeś rozsądne podstawy
    podejrzewać, że towar jest kradziony, to drugie.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 52. Data: 2011-04-19 11:43:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-04-19 13:06, Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > Domniemanie niewinności to jedno, a to, że miałeś rozsądne podstawy
    > podejrzewać, że towar jest kradziony, to drugie.

    "Panie milicjancie, ale taka okazja, taka atrakcyjna oferta i jak tu nie
    skorzystać" - już widzę akt oskarżenia;) w przypadku samochodu robienie
    z siebie barana pewnie nic nie da, ale taki pendrive'a czy nawet laptop
    kradziony... Będzie umorzone.

  • 53. Data: 2011-04-19 12:57:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdyby bylo jak sugerujesz kazdego daloby sie w ten sposob pociagnac
    > do odpowiedzialnosci karnej za paserstwo.

    Jesteś dorosły(tak) to wiesz co masz robić.
    ...a później rób co chcesz.

    Artur(m)

  • 54. Data: 2011-04-19 13:14:46
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-04-19, o godz. 12:45:14
    Przesmiewca <b...@o...pl> napisał(a):

    > Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał(a):

    > Hehe, papka z mozgu. Potem na chromatografie widac to
    > "doswiadczenie" ;) Dziekuje i zycze smacznego.

    Możesz się śmiać - i tak to wile nie zmieni. Może i doświadczenia nie
    mam - w końcu zaliczyłem tylko 4 semestry chemii na SGGW - ale to za
    komuny więc pewnie się nie liczy i żadnej wiedzy z tego nie wyniosłem.
    Niemcy, Czesi czy Austryjacy z destylatami owocowymi z domowych
    destylarni tez nie wiedzą co robią. No i oczywiście przed wynalezieniem
    chromatografu dobrych wódek nie robiono...

    > Podaj jakiez to E dodaja do wodki.

    Pierwszy z głowy E330 - zwany potocznie kwaskiem cytrynowym czy E150
    karmel właśnie. O barwnikach z grupy E100-E199 nie wspominając.

    Zdrówko

  • 55. Data: 2011-04-19 18:40:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 12:50, Przesmiewca pisze:

> [...]
    > gdyby bylo jak sugerujesz kazdego daloby sie w ten sposob pociagnac
    > do odpowiedzialnosci karnej za paserstwo.

    Tym bardziej, że Allegro to sklep.

    --
    animka

  • 56. Data: 2011-04-19 18:48:55
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19-04-2011 20:40, animka napisał/a:

    > Tym bardziej, że Allegro to sklep.

    A to coś nowego.
    Napisz to na alt.pl.allegro zobaczymy jak szybko Cię wyśmieją ;-)

    PS. czekam teraz na bluzgi z Twojej strony, bo na nic innego Cię nie
    stać z Twoim poziomem (tzn. jego brakiem) rozumowania.

    --
    Cz.

  • 57. Data: 2011-04-19 18:51:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Uogolnienie. Swego czasu sciagalem z kolega matryce do lapkow.
    > Sprzedalismy tego ze 100 sztuk i byly moze ze 2 czy 3 reklamacje.
    > Trzeba wiedziec skad i co sciagac.

    Oczywiście, że trzeba - gdzie się dowiedziałeś "skad i co sciagac" ?

    --
    marfi

  • 58. Data: 2011-04-19 19:59:26
    Od: Padre <P...@n...net>

    Czesi czy Austryjacy z destylatami owocowymi z domowych
    > destylarni tez nie wiedzą co robią. No i oczywiście przed wynalezieniem
    > chromatografu dobrych wódek nie robiono...

    Pewnie że robiono, dobre wódki robiono już setki lat temu i nawet mimo
    ich picia dożywano do czterdziestki.

  • 59. Data: 2011-04-19 20:29:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 21:59, Padre pisze:
    > Czesi czy Austryjacy z destylatami owocowymi z domowych
    >
    > Pewnie że robiono, dobre wódki robiono już setki lat temu i nawet mimo
    > ich picia dożywano do czterdziestki.

    No widzisz, a teraz ludzie dożywają do 100-tki.

    --
    animka

  • 60. Data: 2011-04-20 06:59:06
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

> [...]

    >destylarni tez nie wiedzą co robią. No i oczywiście przed wynalezieniem
    >chromatografu dobrych wódek nie robiono...

    Pewnie, ze robiono, tylko co innego smak a co innego zawartosc.
    Ludziom sie wydaje, ze jak cos smaczne, np. wedlina, to musi byc
    swieze i zrobione z dobrych jakosciowo surowcow. Tylko, ze to nieprawda.
    Sam kiedys pilem niezle w smaku bimbry (dopoki znajomy
    nie dostal pracy w laboratorium na wspomnianym wyzej chromatografie),
    ale wcale nie to oznaczalo, ze byly dobrze wydestylowane.

    >Pierwszy z głowy E330 - zwany potocznie kwaskiem cytrynowym czy E150
    >karmel właśnie. O barwnikach z grupy E100-E199 nie wspominając.

    W porzadku, chociaz piszac wodka mialem w domysle zwykla, czysta, nie barwiona
    czy jakas kolorowa/smakowa, gdzie rzeczywiscie moga dodac pare E.
    Ale zawartosc tych E jest szczatkowa, w przypadku domowego destylatu
    szkodliwych substancji bedzie wiecej. Oczywiscie dostepnosc do
    lepszej aparatury podwyzsza jakosc produktu, ale kowalski z zacieru
    przepuszczonego na bimbrownicy z bańki mleczarskiej wyprodukuje niezly
    koktail chemiczny.