  • Data: 2011-01-11 15:06:24
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 15:57, "Andrzej Jarzabek"
    <a...@g...pl> wrote:
    > Mariusz Marsza kowski <m...@g...com> napisa (a):

    > Jest znacznie silniejsza, bo uprawnienia wiadcz nie tylko o tym, e kto ma
    > umiej tno ci, ale te o tym, e z nich w wystarczaj cym stopniu korzysta.
    Poza nielicznymi wyjatkami nie zaobserwowalem nigdy czegos takiego w
    praktyce. W zadnej branzy nie zaobserwowalem, a maialem kontakt z
    takimi
    gdzie zagrozeunie zdrowia/zycia bylo bardzo wysokie, np. raz cudem nie
    urwalo mi obu rak z powdu zwyczajnego zmeczenia innego pracownika.
    Mozliwosci byly, umiejetnosci byly, srodki byly, ale i tak decydowano
    sie
    na ryzyko i lamanie przepisow.

    Nie mowie ze to nie ma znaczenia, owszem ma, ale marginalne.