  • 121. Data: 2009-09-14 13:31:57
    Temat: Re: Test M9
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Maja.
    > Ta migawka dawala rozny czas na poczatku klatki,
    > rozny na koncu a na srodku jeszcze inny.

    nie zgodzę się z tobą. miałem Zorkę i nie robiła tak wcale.

    mechanizm odmierzania czasów składa sie z dwóch werków, układu odmierzania
    krótkich czasów który dawał powtarzalne parametry (ok 20% rozrzutu) choć
    kompletnie rozjeżdżające sie z tym co pisało na kółku nastawy czasów oraz
    werku długich czasów który był kompletnie od czapy:) i dawał dowolne czasy.

    acha no jak ten pierwszy można było wyregulować i dopieścić to ten drugi był
    do dupy zaprojektowany i nie dawał żanej szansy na regulację.

    fajna byłą Zorka ale po skręceniu kilku filmów poszła w świat wraz z
    zestawem obiektywów i celownikami :)

    ten G1 z naleśnikiem może być fajny, bo niestety ale do GF-1 dali już taki
    nakladany EVF ale dupiany ajk w kompaktach.

  • 122. Data: 2009-09-14 13:38:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > "When you shoot the LEICA, you know your photos are perfect. The Leica
    > man never wastes his shooting time looking back at what he just shot;
    > his eyes are always looking for his next great photo."

    And when you think the photo taken by LEICAman is bad, this can mean only
    one thing - you know shit about photography.
    And you haven`t read Kandinsky.

    adam

  • 123. Data: 2009-09-14 13:41:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > nie zgodzę się z tobą. miałem Zorkę i nie robiła tak wcale.

    Masz racje - miales Zorke.

    Nie masz racji - robila, tylko nie zauwazyles.

> [...]
    > rozrzutu) choć kompletnie rozjeżdżające sie z tym co pisało na kółku
    > nastawy czasów oraz werku długich czasów który był kompletnie od

    Rozbieralem i skladalem "tyma recyma" - to nie mialo prawa dzialac.

    Jak udalem sie z zagadnieniem do serwisu i wyjasnilem, ze chce zeby
    czas byl jednakowy na calej dlugosci klatki to gosc sie tylko zasmial
    i stwierdzil, ze technologia tego nie przewiduje. I ja sie z nim zgadzam.

  • 124. Data: 2009-09-14 13:43:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > And when you think the photo taken by LEICAman is bad, this can mean only
    > one thing - you know shit about photography.
    > And you haven`t read Kandinsky.

    Sliczne :) W ramke i na sciane ;)

  • 125. Data: 2009-09-14 14:04:28
    Temat: Re: Test M9 [OT zorka dysputa techniczna]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Masz racje - miales Zorke.
    >
    > Nie masz racji - robila, tylko nie zauwazyles.

    > Rozbieralem i skladalem "tyma recyma" - to nie mialo prawa dzialac.

    to tak jak ja...

> [...]
    > czas byl jednakowy na calej dlugosci klatki to gosc sie tylko zasmial
    > i stwierdzil, ze technologia tego nie przewiduje. I ja sie z nim

    Jakub ale co ma film do migawki. naciąg migawki nie jest zalezny od stopnia
    przewinięcia filmu.

  • 126. Data: 2009-09-14 14:06:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nieznajomy wrote:
    > A ty to tak sobie myślisz, że inżynierowie z Leici to tak sobie
    > wymyslili, zaprojektowali i wykonali M9 bez jakichkolwiek konsultacji
    > z przyszłymi potencjalnymi użytkownikami ?

    uhm :)

    > PS
    > Ja z miłą chęcią kupiłbym sobie Zenita z jego ułomnym wizjerem,
    > pomiarem / wskaźnikiem ekspozycji, brakiem jakichkolwiek LCD, byle by
    > tylko posiadał matrycę FF i kosztował relatywnie tyle samo co stary
    > Zenit (jedna miesięczna pensja).

    tja i co jeszcze

  • 127. Data: 2009-09-14 14:07:31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jakub ale co ma film do migawki. naciąg migawki nie jest zalezny od
    > stopnia przewinięcia filmu.

    Nie zrozumiales, niewazne zreszta :)

  • 128. Data: 2009-09-14 14:09:40
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > Jakub ale co ma film do migawki. naciąg migawki nie jest zalezny od
    > stopnia przewinięcia filmu.

    Hint powyżej :-)

    --
    Mirek

  • 129. Data: 2009-09-14 14:10:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Sep., 15:27, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Ja pierdziu!
    > Widzę, że forma powraca, czego słuchałeś?
    > :-)
    >
    > --
    > Mirek- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    zadne pierdziu
    Pawel ma racje , czy sygnal padnie przez filtr AA czy bez to nie ma to
    wplywu na poziom szumow.

    ale ostrzenie / rozmazywnaenie elektroniczne zapisanego juz sygnalu /
    obrazu ma.

  • 130. Data: 2009-09-14 14:13:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Smith wrote:
    > ^^^^^^

    > Hint powyżej :-)

    cholera o to chodziło Jakubowi, o stała prędkość przebiegu migawki...

    hm może ja miąłem jakiś fajny egzemplarz bo nie zauważyłem tego problemu na
    żadnej klatce :)