  • Data: 2009-05-21 19:12:24
    Temat: Re: Telewizor Elektron D350 (?) /352 (?) /382i (?)
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > 3a. (MSPANC) Jakkolwiek nie zgadzam się z sarkastycznym p..niem
    > coponiektórych w tym wątku, uważam, że nawet najbiedniejsza (ale nie
    > dysfunkcyjna) rodzina jest w stanie załatwić sobie o 10 lat młodszy
    > telewizor za dwucyfrową kwotę w PLN albo i za darmo

    Koniec końców będzie nowy telewizor, a DVD poczeka do innej okazji :).

    Temat trochę społeczny się zrobił.... I może dobrze, bo w codziennym zabieganiu
    czasem ucieka coś ważnego.

    Skąd problem zakupu DVD ? Bardzo prozaiczny. Dziecko było do pierwszej komunii.
    Dostało jak inne dzieci płytę z filmem z uroczystości.Jako jedyne z klasy nie
    obejrzy tego filmu w swoim domu...Widziałem smutne oczy gdy ktoś nieopatrznie
    zapytał o DVD.

    Dzieciak ma mocno pod górę, ale mimo trudnego życia jest bardzo pogodny i
    radosny:czasem jest w tej małej więcej uśmiechu niż u innych dzieci.

    Nie chcę, by "telepatrzydło" było odmóżdzaczem. Dobrze jest jednak, gdy mały
    człowiek ma szansę jak inni rówieśnicy oglądnąć wartościowy program w TV czy
    bajkę na DVD. TV jak każde medium jest na tyle pożyteczna, na ile dobrze
    potrafimy ją wykorzystać.
    I najważniejsze: jeżeli dziecko uśmiechnie się dzięki temu TV choć raz więcej,
    to cała "operacja DVD/TV" jest warta przeprowadzenia. Bo przecież o uśmiech
    dziecka ( a ściślej dwójki dzieci) i tylko o ten uśmiech tu chodzi.