    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Taktowanie atmegi
    Date: Fri, 03 Apr 2009 16:49:30 +0200

    Marcin pisze:

    > Dlaczego ?
    > Przecież SCK jest ustawiny jako CK/2

    No wlasnie, skoro CK/2 to 17MHz/2 a nie razy 2.

    > Częstotliwość jest przykładowa.
    > ATTiny będzie cały czas wysyłał 0xFF 'w przesteń'

    Ale to troche bez sensu. Bedziesz musial np. po przerwaniu ustawiac
    rejestr, zeby cos wysylal, co dodatkowo zajmie ci pare pinow. Nie lepiej
    wykorzystac ATMege i timer podlaczony pod pin, zeby generowal przebieg
    zegarowy dla ATTiny? Oczywiscie uzyskana czestotlwosc bedzie nizsza niz
    CLK ATMegi.
    Albo wykorzystac po prostu zewnetrzny generator, ktorym taktujesz oba
    procki. BTW, po co ci 2 procesory w jednym projekcie?