  • Data: 2009-04-03 19:25:32
    Temat: Re: Taktowanie atmegi
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zadna ATMega nie dziala na 28 MHz, mozesz sprobowac z XMega, maja
    > rating do 32MHz. Do powielenia czestotliwosci nie mozesz wykorzystac PLL?

    Działa, działa :)
    http://belogic.com/uzebox/
    Moja chodzi teraz na 25MHz, kwestia tylko jak długo ;-)

    PLL mówisz...
    Ale jak, bo ja prostym programistą jestem, a nie elektronikiem :)

    Alterantywą jest przejście na jakiegoś małego ARMa.
    Ale o ile dobrze się czuję w atmegach, to nigdy nic nie robiłem
    jeszcze na procesorach ARM :/

    Marcin