  • 41. Data: 2012-07-04 13:55:15
    Temat: Re: Tablet iPad 2
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jsujiv$1d0$...@i...gazeta.pl...
    > Tylko w Usenecie ludzie potrafią przez dwa dni ciągnąć wątek off-topic o tym,
    > że wątek jest off-topic..

    Kiedys znalezione:

    Pytanie: Ilu użytkowników listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarówki?
    Odpowiedź: 1.331:
    1
    zmieni żarówkę i wyśle wiadomość na listę dyskusyjną, że żarówka została
    zmieniona
    14
    podzieli się podobnymi doświadczeniami ze zmianą zarówek i jak w różny sposób
    można zmieniać żarówki
    7
    wyśle ostrzeżenia na temat niebezpieczeństw związanych ze zmianą żarówki
    27
    wskaże na błędy gramatyczne w postach na temat zmiany żarówki
    53
    będzie obwiniać za to programy do sprawdzania pisowni
    156
    napisze do administratora listy skarżąc się na dyskusję o zmianie żarówki i jej
    niestosowność na tej właśnie liście dyskusyjnej
    41
    poprawi pisownię w sporach na temat literówek czy błędów gramatycznych
    109
    wyśle informacje o tym, że ta lista nie jest o żarówkach i poprosi o
    przeniesienie dyskusji na alt.zarowka
    203
    będzie się domagać zaprzestania wysyłania krospostingów do grup alt.gramatyka,
    alt.pisownia i alt.interpunkcja
    111
    będzie bronić prawa wysyłania postinów w sprawie żarówek tłumacząc, że my
    wszyscy używamy żarówek i z tego powodu dyskusja o nich jest właściwa dla tej
    listy
    306
    będzie dyskutować nad tym, która metoda zmiany żarówki jest najlepsza, gdzie
    kupić najlepsze żarówki, jaka marka żarówek jest najlepsza a jakie marki są
    kiepskie
    27
    wyśle adresy url do miejsc, w których można zobaczyć przykłady różnych żarówek
    14
    zauważy, że podane adresy są nieprawidłowe i wyśle poprawione adresy
    3
    napisze o odnośnikach, które znaleźli odwiedzając podane adresy
    33
    zbierze wszystkie dotychczasowe posty wraz z ich nagłówkami i podpisami pod
    nimi, po czym wyśle je z dopiskiem "popieram"
    12
    oznajmi, że zaprzestają subskrypcji tej listy, ponieważ nie mogą znieśc dyskusji
    o zmianie żarówki
    19
    odpowie na postingi "popieram" dopisując "podpieram"
    4
    zasugeruje, że warto by stworzyć faq dyskusji na temat zmiany żarówek
    1
    zaproponuje utworzenie nowej grupy alt.zarowka.zmiana
    47
    stwierdzi, że nie ma takiej potrzeby, takie dyskusje doskonale leżą w tematyce
    alt.fizyka.zimna-fuzja
    143
    zagłosuje za utworzeniem alt.zarowka.zmiana

    X.

  • 42. Data: 2012-07-04 18:09:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 4 Jul 2012 07:39:07 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    >rs napisa?(a):

    >Oczywiście.

    mozna ci tylko pozazdroscic pewnosci w swoja opinie. <rs>

  • 43. Data: 2012-07-04 21:34:49
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, July 5, 2012 2:09:07 AM UTC+10, rs wrote:

    > mozna ci tylko pozazdroscic pewnosci w swoja opinie. <rs>

    RS,

    Daj spokoj, szkoda Twojego cennego czasu I nerwow. Kto mial wyciagnac wnioski z
    porownania tych dwoch watkow juz to zrobil. Chodzilo o pokazanie jak ludzie reaguja
    na taki sam problem (kontrowersyjne/NTG pytanie) dotyczacy roznej marki produktu. Jak
    widzisz eksperyment udal sie doskonale a "wybiorczy obroncy swietosci grupy" gotuja
    az do tej pory.

    Ciagnac tego dalej nie ma sensu. Jeden z rozmowcow bedzie mowil ze przypadkiem
    znalazlem podobny watek chociaz czesc zdan jest skopiowana slowo w slowo. Drugi
    najpierw bedzie twierdzil "nieprawda, pokaz link to uwierze" (chociaz link juz byl
    dawno podany), pozniej nie poradzi sobie z linkiem I zarzada "przykladu z tej grupy"
    (a link oczywiscie byl z tej grupy) a na koniec, jak juz nie bedzie gdzie uciec,
    stwierdzi ze "tamten autor mial szczescie". Nie masz szans w takiej "merytorycznej"
    dyskusji. Oni WIEDZA lepiej. Z takimi ludzmi po prostu szkoda rozmawiac, wygodniej
    ich ignorowac.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -

    Iguan007

    Sezon caly rok:

    -

  • 44. Data: 2012-07-05 06:14:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-04 21:34, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

> [...]
    dyskusji. Oni WIEDZA lepiej. Z takimi ludzmi po prostu szkoda rozmawiac, wygodniej

    To może się zastanów dlaczego wszyscy są źli a osoba z podejściem
    pięciolatka ma mieć rację ? Co do nerwowego reagowania na konkretną
    markę to komputery tej firmy używałem przez kilkanaście lat i
    używam do dzisiaj. No ale ty i tak wiesz swoje.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2012-07-06 00:28:29
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    Radoslaw,

    >To może się zastanów dlaczego wszyscy są źli a osoba z podejściem
    pięciolatka ma mieć rację ?

    Az musze na to odpisac. Jak to dlaczego mam "miec racje"? Pozwol ze Ci przypomne:

    Radoslaw:
    "zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
    wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został
    potraktowany inaczej. "

    Iguan:
    "https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!
    topic/pl.comp.pecet/RmF_k89Kt_k"

    Wiec jak to jest, najpierw twierdzisz ze przyznasz mi racje jak Ci pokaze inny watek
    ale jak to robie to zabierasz sie za obrazanie mojej osoby? Nie potrafisz sie
    przyznac do porazki I rekompensujesz sobie w taki sposob?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 46. Data: 2012-07-06 01:49:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
    > nie chce powtarzac tego co juz zostalo napisane, ale po prostu nie
    > zadales sobie trudu, zeby zrozumiec co gosc chcial udowodnic.
    > byc moze po prostu trafil na zly dzien, tych ktorzy pociagneli tem
    > watek w kiepskim kierunku, bo zaczal sie prawie identycznie jak ten,
    > ktorego mial byc kopia. <rs>

    subtelna roznica jest taka ze stycznosc z androidem ma pewnie
    polowa tej grupy wiec na nie calkiem banalne pytania ludzie czasem
    odpowiadaja z marszu

    a jezeli iguan po swoim kobylastm flejmie na temat 'co to pc' przychodzi
    z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
    umieszczac w app store alternatywnych przegladarek a zmiana samego
    useragenta wymaga instalowania softu jak kissmyagent to poprostu
    ciezko sie powstrzymac od odeslania go razem z jego wywodami gdzies
    gdzie beda chcieli go sluchac - nie dlatego ze "w Polsce jest jakas
    smieszna obsesja na punkcie produktow Apple" bo ani w Polsce nie
    mieszkam ani nie mam obsesji na punkcie apple jako firmy, ba nawet
    posiadam ichniego ipoda, ktory o zgrozo jest trzecim w kolei

    wkurwia mnie jedynie ladowanie sie niektorych supermegaultrafanow
    z buciorami na grupe po to zeby przekonywac ze ipad to pc, ustawiac
    ludzi piszacych tu od kilkunastu lat a potem wracac z kolejnym 'problemem'
    ktorego rozwiazanie zajmuje 10 sekund w google

    gdyby ten test przeprowadzal ktos inny to bylo by nieco blizej
    udowodnienia applefobii, a tak kolejny ktory przyjdzie tu z problemami
    applowymi sie dopiero zdziwi i bedzie tworzyl jeszcze barwniejsze teorie
    spiskowe nie wiedzac jak pszemol, iguan i inni nawracajacy przetarli szlaki ;)

  • 47. Data: 2012-07-06 03:03:39
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    M4rkiz,

    >subtelna roznica jest taka ze stycznosc z androidem ma pewnie
    polowa tej grupy wiec na nie calkiem banalne pytania ludzie czasem
    odpowiadaja z marszu

    Android byl w porzadku bo "ludzie maja z nim stycznosc"? Zauwaz ze ludzie ktorzy mnie
    atakuja pisza ze maja lub mieli tez stycznosc z Apple (podobno). Lacznie z Toba. Wiec
    co to za argument?

    >z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
    umieszczac w app store alternatywnych przegladarek

    Alez dlaczego piszesz nieprawde? Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego iPoda to
    widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

    >wkurwia mnie jedynie ladowanie sie niektorych supermegaultrafanow
    z buciorami na grupe po to zeby przekonywac ze ipad to pc, ustawiac
    ludzi piszacych tu od kilkunastu lat a potem wracac z kolejnym 'problemem'

    Wybacz, to ile lat piszesz na grupe nie jest dla mnie zadnym argumentem. W tym watku
    tez nie dyskutujemy co jest PC a co nie jest. Ale jesli juz bardzo chcesz to ten iPad
    jest/nie jest  takim samym PC jak ten Androidowy tablet z blizniaczego watku.

    Nie wiem tez kto tutaj tak naprawde ma problem. Ja nikogo nie wyzywam, nikogo nie
    ustawiam. Grzecznie zadalem pytanie, skopiowane z innego watku.

    Ale jesli chcesz zapytac o moje prywatne zdanie to jest nadal takie samo - iPad jest
    dla mnie komputerem osobistym, tusz do drukarki czy odtwarzacz multimedialny nim nie
    jest.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 48. Data: 2012-07-06 13:49:12
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Iguan_007 Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Android byl w porzadku bo "ludzie maja z nim stycznosc"? Zauwaz ze ludzie
    > ktorzy mnie atakuja pisza ze maja lub mieli tez stycznosc z Apple (podobno).
    > Lacznie z Toba. Wiec co to za argument?

    naucz sie czytac, ludzie maja znacznie wiecej sprzetu na androidzie wiec
    jest wieksza szansa ze ktos napisze rozwiazanie w pierwszym poscie
    zamiast odeslac na grupe tematyczna

    > Alez dlaczego piszesz nieprawde?

    najwyrazniej przegapilem to przelomowe wydarzenie
    http://www.engadget.com/2009/01/14/apple-suddenly-ap
    proves-a-bunch-of-browsers-for-app-store-major/

    Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego
    > iPoda to widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

    a skad pomysl ze na nano czy classicu odpale przegladarke?

    > Nie wiem tez kto tutaj tak naprawde ma problem. Ja nikogo nie wyzywam,
    > nikogo nie ustawiam. Grzecznie zadalem pytanie, skopiowane z innego watku.

    tak niestety wyglada zycie, jak na oczach sm ladna laska rzuci papierek na
    ziemie to czasem moze sie usmiechnac i isc dalej, a koles w bluzie chwdp
    bedzie lzejszy o 50 zlotych

    za pierwszym razem dostales rzeczowe odpowiedzi i uwage ze te pytanie
    powinno zostac zadane gdzies indziej, co skonczylo sie sporym flejmem
    za drugim nikt juz nie mial ochoty tego cignac od nowa

  • 49. Data: 2012-07-06 15:43:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-06 00:28, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
> [...]
    watek ale jak to robie to zabierasz sie za obrazanie mojej osoby? Nie potrafisz sie
    przyznac do porazki I rekompensujesz sobie w taki sposob?

    Po przeczytaniu podanego wątku stwierdziłem że też jest NTG tylko
    wątkotwórca miał szczęście lub wątek umknął "upominaczom".
    A teraz wyjaśnij dlaczego domagasz się takiego samego
    traktowania jak Józio z przedszkola ? też jesteś pięciolatkiem ?

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2012-07-06 22:02:28
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, July 6, 2012 9:49:12 PM UTC+10, m4rkiz wrote:

    > naucz sie czytac, ludzie maja znacznie wiecej sprzetu na androidzie wiec
    > jest wieksza szansa ze ktos napisze rozwiazanie w pierwszym poscie
    > zamiast odeslac na grupe tematyczna

    Chyba sie nie zrozumielismy. Tu nie chodzi o tych o mi odpisali, a o tych ktorzy mnie
    atakuja. Tutaj stycznosc z Apple czy Androidem nie ma nic do rzeczy.

    > najwyrazniej przegapilem to przelomowe wydarzenie
    > http://www.engadget.com/2009/01/14/apple-suddenly-ap
    proves-a-bunch-of-browsers-for-app-store-major/

    No zgadza sie, najwyrazniej przegapiles.I to sporo. "News" ktory cytujesz pochodzi ze
    stycznia 2009.

    > Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego
    >
    > a skad pomysl ze na nano czy classicu odpale przegladarke?

    Aaa, to takie masz "doswiadczenie" z produktami Apple. To tlumaczy Twoje teorie o
    dostepnosci przegladarek.

    > tak niestety wyglada zycie, jak na oczach sm ladna laska rzuci papierek na
    > ziemie to czasem moze sie usmiechnac i isc dalej, a koles w bluzie chwdp
    > bedzie lzejszy o 50 zlotych

    I wlasnie to chcialem udowodnic.

    > za pierwszym razem dostales rzeczowe odpowiedzi i uwage ze te pytanie
    > powinno zostac zadane gdzies indziej, co skonczylo sie sporym flejmem
    > za drugim nikt juz nie mial ochoty tego cignac od nowa

    Nie, nie wprowadzaj nikogo w blad. Za pierwszym razem PIERWSZA odpowiedz juz byla
    atakiem. Wiec tym samym oto jak rozumiem Twoje tlumaczenie: tutaj Cie atakuja. Ale
    nie dlatego ze pytales o Apple tylko ze Cie nie lubia. A nie lubia bo
    kiedys...pytales o Apple.

    I tym razem naprawde EOT.

    Pozdrawiam,

    Iguan