  • 31. Data: 2012-07-02 21:15:17
    Temat: Re: Tablet iPad 2
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 02 Jul 2012 21:06:00 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    wypowiedzi innych (wpadka z linkiem), po drugie "zapomina" co sam wczesniej napisal
    (bo tak mu wygodnie. Dziecinada.

    >Fajnie że EOT, ja jeszcze tylko w kwestii dziecinady, występuje
    >ona kiedy osobnik nie mający racjonalnego argumentu broni się
    >tekstem "a Kaziu robił to samo i jego nikt nie skrzyczał".
    >I mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że taka metoda obrony
    >jest na poziomie pięciolatka.
    >Pozdrawiam

    gosc chial udowodnic pewna teze. sadze, ze zrobil to wystarczajaco
    przekonujaco. nie widze powodu by go tutaj mieszac z pieciolatkami.
    <rs>

  • 32. Data: 2012-07-02 21:51:05
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: rs <n...@n...spam.pl>

    > gosc chial udowodnic pewna teze. sadze, ze zrobil to wystarczajaco
    > przekonujaco. nie widze powodu by go tutaj mieszac z pieciolatkami.

    Gdyby miał problem sprzętowy i nie został obsłuzony, to może miałby
    jakies podstawy do wyciągania takich wniosków.
    Jednak skoro zadał pytanie NTG i dostał odpowiedź NTG, a kiedy indziej
    ktoś inny nie, to jedynym wnioskiem może być, że czasem ktoś odpowie na
    pytanie, które jest NTG.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 33. Data: 2012-07-02 22:31:37
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 02 Jul 2012 21:51:05 +0200, Goomich
    <k...@i...eu> wrote:

> [...]
    >Jednak skoro zadał pytanie NTG i dostał odpowiedź NTG, a kiedy indziej
    >ktoś inny nie, to jedynym wnioskiem może być, że czasem ktoś odpowie na

    nie chce powtarzac tego co juz zostalo napisane, ale po prostu nie
    zadales sobie trudu, zeby zrozumiec co gosc chcial udowodnic.
    byc moze po prostu trafil na zly dzien, tych ktorzy pociagneli tem
    watek w kiepskim kierunku, bo zaczal sie prawie identycznie jak ten,
    ktorego mial byc kopia. <rs>

  • 34. Data: 2012-07-02 22:48:34
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: rs <n...@n...spam.pl>

    > nie chce powtarzac tego co juz zostalo napisane, ale po prostu nie
    > zadales sobie trudu, zeby zrozumiec co gosc chcial udowodnic.

    Wiem co chciał udowodnić.
    Ale został potraktowany jak został potraktowany, gdyż zadał pytanie
    niezgodne z tematyką grupy, a nie z powodu rasizmu (sprzętyzmu?). Gdyby
    po jego stronie wszystko było w porządku, i wtedy dostał trolla, to
    miałby powód do narzekań. Ale skoro nie było, to przykład jest zepsuty.

  • 35. Data: 2012-07-02 23:13:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 02 Jul 2012 22:48:34 +0200, Goomich
    <k...@i...eu> wrote:

> [...]
    >po jego stronie wszystko było w porządku, i wtedy dostał trolla, to
    >miałby powód do narzekań. Ale skoro nie było, to przykład jest zepsuty.

    hehehe. to wlasnie jak zostal potraktowany bylo dowodem sprzetyzmu i
    tego co chcial udowodnic. patrzyles w link do drugiego watku?
    to ze wypadl tutaj z pytaniem NTG, bylo integralnym elementem tego
    testu.
    jak pisalem wczesniej. mozna to by bylo zwalic na klientow, ktorzy
    zaczeli od wysmiewania, ze mieli zly dzien, albo taki charakter.
    bardziej przekonujacym dowodem by bylo, gdyby to ci sami klienci, tu i
    tam, zachowali sie roznie. no ale jest to co jest, a Iguan wygral
    piwo, czy co tam. <rs>

  • 36. Data: 2012-07-03 13:03:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/07/2012 22:13, rs wrote:

> [...]
    > bardziej przekonujacym dowodem by bylo, gdyby to ci sami klienci, tu i
    > tam, zachowali sie roznie. no ale jest to co jest, a Iguan wygral

    Tylko w Usenecie ludzie potrafią przez dwa dni ciągnąć wątek off-topic o
    tym, że wątek jest off-topic..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2012-07-03 18:22:18
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 03 Jul 2012 12:03:59 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Tylko w Usenecie ludzie potrafią przez dwa dni ciągnąć wątek off-topic o
    >tym, że wątek jest off-topic..

    owszem, ale ten przynajmniej mial jakis konkretny cel. <rs>

  • 38. Data: 2012-07-03 20:29:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rs napisa?(a):

    > owszem, ale ten przynajmniej mial jakis konkretny cel. <rs>

    Nie, nie miał bo to tylko głupia próba wytłumaczenia się ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 39. Data: 2012-07-03 21:25:53
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 3 Jul 2012 20:29:47 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    >rs napisa?(a):

    >Nie, nie miał bo to tylko głupia próba wytłumaczenia się ;P
    >
    >j.

    i myslisz, ze tak latwo znalazby tak, prawie idealnie, pasujacy drugi
    watek? <rs>

  • 40. Data: 2012-07-04 07:39:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rs napisa?(a):

    > i myslisz, ze tak latwo znalazby tak, prawie idealnie, pasujacy drugi
    > watek? <rs>

    Oczywiście.

    j.

    --