  • 1. Data: 2012-06-27 12:08:28
    Temat: Tablet iPad 2
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    Witam ...

    Wchodząc na popularne strony internetowe na iPadzie ładują się wersje mobilne.
    Zubożone, inaczej poformatowane itp. Da się to jakoś
    zmienić? Być może trzeba coś zmienić/ustawić w samym systemie aby strony
    wyświetlały się poprawnie? Zeby tablet wyswietlal "normalne" strony zamiast
    "dostosowanych"?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 2. Data: 2012-06-27 12:21:24
    Temat: Re: Tablet iPad 2
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Polecam przeglądarkę Mercury. Poza tym większość stron z wersją mobilną,
    ma przełącznik wersji normalnej.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2012-06-27 12:34:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

> [...]
    > wyświetlały się poprawnie? Zeby tablet wyswietlal "normalne" strony zamiast

    Jaką masz ładowarkę do tego ipada?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 4. Data: 2012-06-27 12:47:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):
    > Jaką masz ładowarkę do tego ipada?

    Białą :)

  • 5. Data: 2012-06-27 14:20:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    > Białą :)

    Za słaba jest na niemobilne wersje stron www ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2012-06-27 23:59:39
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, June 27, 2012 8:21:24 PM UTC+10, Tom01 wrote:
    > Polecam przeglądarkę Mercury.

    Dzieki, sprawdze.

    >Poza tym większość stron z wersją mobilną,
    > ma przełącznik wersji normalnej.

    No wiekszosc ma ale po pierwsze trzeba zmieniac za kazdym razem otwierajac strone, po
    drugie jednak czasami strony sa "uparte" i nie chca sie wyswietlac w pelnym formacie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 7. Data: 2012-06-28 00:16:20
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, June 27, 2012 8:34:59 PM UTC+10, januszek wrote:

    > Jaką masz ładowarkę do tego ipada?

    Specjalnie dla Ciebie, taka: http://tinyurl.com/76btrzs

    Pozdrawiam,
    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 8. Data: 2012-06-28 06:09:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-28 00:16, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

    > Specjalnie dla Ciebie, taka: http://tinyurl.com/76btrzs

    Zmień na czarny lub spytaj na właściwej grupie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-06-28 08:27:41
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, June 28, 2012 2:09:01 PM UTC+10, RadoslawF wrote:
    > Zmień na czarny lub spytaj na właściwej grupie.

    Bardzo mi pomogles. Dziekuje.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 10. Data: 2012-06-29 16:43:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Iguan_007 Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Bardzo mi pomogles. Dziekuje.

    "...a mogl zabic"

    to jest grupa O SPRZECIE PC nie o konfiguracji przegladarki ipada,
    kolejne proby nieudolnego udowadniania ze ipad to pc mozesz sobie odpuscic