  • 1. Data: 2012-06-25 21:25:33
    Temat: Laptop nie widzi Wi-Fi
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    Witam!
    Mam problem z IBM ThinkPAd T60, nie widzi sieci Wi-Fi (tj czasem widzi i
    jest ok) karta niby wlaczona ale nic nie widzi, gdy podłacze pod USB karte
    Wi-Fi jest tak samo karta nei znajduje sieci, tak jakby byl to problem
    programowy z systemu, ale co?

    system, XP Home Sp3

    --
    pozdrawiam
    Radosław Bernaciak

  • 2. Data: 2012-06-25 23:34:24
    Temat: Re: Laptop nie widzi Wi-Fi
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-06-25 21:25, Kedarby pisze:
> [...]
    > jest ok) karta niby wlaczona ale nic nie widzi, gdy podłacze pod USB karte
    > Wi-Fi jest tak samo karta nei znajduje sieci, tak jakby byl to problem

    A co pokazuje podgląd? Nie mówi nic o wyłączonym przełączniku? Masz
    włączone Konfigurację zerową?

  • 3. Data: 2012-06-25 23:59:29
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    W dniu 25.06.2012 23:34, Nex@pl pisze:
    /.../
    > A co pokazuje podgląd? Nie mówi nic o wyłączonym przełączniku? Masz
    > włączone Konfigurację zerową?

    Jednej konkretnej sieci czy w ogóle?

  • 4. Data: 2012-06-26 00:53:30
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-06-25 23:59, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 25.06.2012 23:34, Nex@pl pisze:
    > /.../
    >
    > Jednej konkretnej sieci czy w ogóle?

    Konfiguracj zerowa czyli usługa odpowiedzialna za konfiguracje
    połączenia bezprzewodowego pod windowsem XP

  • 5. Data: 2012-06-26 11:56:53
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    W dniu 26.06.2012 00:53, Nex@pl pisze:

    > Konfiguracj zerowa czyli usługa odpowiedzialna za konfiguracje
    > połączenia bezprzewodowego pod windowsem XP

    Jak 1 wybranej nie widzi?

  • 6. Data: 2012-06-26 23:17:36
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    albo ja cos piłem, albo Ty nie doczytałeś :)

    Cytuję:
    "nie widzi sieci Wi-Fi (tj czasem widzi i
    jest ok) karta niby wlaczona ale nic nie widzi, gdy podłacze pod USB karte
    Wi-Fi jest tak samo karta nei znajduje sieci"

    Nic nie widzi, czyli żadnych sieci, liczba mnoga, ale może źle interpretuje.

  • 7. Data: 2012-06-27 21:46:43
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    > A co pokazuje podgląd? Nie mówi nic o wyłączonym przełączniku? Masz
    > włączone Konfigurację zerową?

    podglad nic nie pokazuje, brak jakiejkolwiek sieci!

  • 8. Data: 2012-06-29 16:44:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Kedarby" <a...@h...pl> wrote in message
    > podglad nic nie pokazuje, brak jakiejkolwiek sieci!

    czyli masz raczej problem programowy - pl.comp.os.ms-windows.winnt