    From: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tablet iPad 2
    Date: Thu, 5 Jul 2012 15:28:29 -0700 (PDT)
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <m...@4...com>
    <d...@g...com>
    <jt34br$h9h$1@node2.news.atman.pl>

    Radoslaw,

    >To może się zastanów dlaczego wszyscy są źli a osoba z podejściem
    pięciolatka ma mieć rację ?

    Az musze na to odpisac. Jak to dlaczego mam "miec racje"? Pozwol ze Ci przypomne:

    Radoslaw:
    "zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
    wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został
    potraktowany inaczej. "

    Iguan:
    "https://groups.google.com/forum/?hl=en&fromgroups#!
    topic/pl.comp.pecet/RmF_k89Kt_k"

    Wiec jak to jest, najpierw twierdzisz ze przyznasz mi racje jak Ci pokaze inny watek
    ale jak to robie to zabierasz sie za obrazanie mojej osoby? Nie potrafisz sie
    przyznac do porazki I rekompensujesz sobie w taki sposob?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: