  • 51. Data: 2012-07-06 22:07:09
    Temat: Re: Tablet iPad 2
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, July 6, 2012 11:43:54 PM UTC+10, RadoslawF wrote:

> [...]
    topic/pl.comp.pecet/RmF_k89Kt_k"

    watek ale jak to robie to zabierasz sie za obrazanie mojej osoby? Nie potrafisz sie
    przyznac do porazki I rekompensujesz sobie w taki sposob?

    > Po przeczytaniu podanego wątku stwierdziłem że też jest NTG tylko
    > wątkotwórca miał szczęście lub wątek umknął "upominaczom".

    "Umknal"? Na grupie gdzie pojawia sie raptem kilka watkow w tygodniu? Jakos mi
    przychodzi na mysl zart o anemiku co to mu zlowie "myyyyykkk, myyyykkk" z klatki
    pouciekaly.

    Ale tak sobie to tlumacz. To tylko szczesliwy zbieg okolicznosci.

    Tym razem naprawde koncze. Zycze udanego weekendu.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 52. Data: 2012-07-07 00:15:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Iguan_007 Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Nie, nie wprowadzaj nikogo w blad. Za pierwszym razem PIERWSZA odpowiedz juz
    > byla atakiem.

    pierwsza sugerowala kontakt z producentem, w sumie dziwie sie ze nie RTFM
    trzy godziny po swoim poscie dostales wyczerpujaca odpowiedz

    pozostale ze 129 postow w tym watku to twoja dyskusja na temat co
    wolno na grupie, na ktora wbiles sie z OT i zaczales ustawiac jej uzytkownikow

    > Wiec tym samym oto jak rozumiem Twoje tlumaczenie: tutaj Cie
    > atakuja. Ale nie dlatego ze pytales o Apple tylko ze Cie nie lubia. A nie
    > lubia bo kiedys...pytales o Apple.

    idz, przytul sie do pszemola i zalozcie kolko przesladowanych za wiare w apple
    bo widze ze nam sie percepcje rzeczywistosci nie pokrywaja