    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tablet iPad 2
    Date: Fri, 6 Jul 2012 12:49:12 +0100
    <q...@4...com> <jt596l$2ps$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>

    "Iguan_007 Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    news:404b067e-65b8-47fe-a5e5-506298119253@googlegrou
    ps.com...
    > Android byl w porzadku bo "ludzie maja z nim stycznosc"? Zauwaz ze ludzie
    > ktorzy mnie atakuja pisza ze maja lub mieli tez stycznosc z Apple (podobno).
    > Lacznie z Toba. Wiec co to za argument?

    naucz sie czytac, ludzie maja znacznie wiecej sprzetu na androidzie wiec
    jest wieksza szansa ze ktos napisze rozwiazanie w pierwszym poscie
    zamiast odeslac na grupe tematyczna

    > Alez dlaczego piszesz nieprawde?

    najwyrazniej przegapilem to przelomowe wydarzenie
    http://www.engadget.com/2009/01/14/apple-suddenly-ap
    proves-a-bunch-of-browsers-for-app-store-major/

    Przeciez skoro masz (podobno) trzeciego
    > iPoda to widzisz alternatywne przegladarki w App Store. Zrobic zrzut ekranu ?

    a skad pomysl ze na nano czy classicu odpale przegladarke?

    > Nie wiem tez kto tutaj tak naprawde ma problem. Ja nikogo nie wyzywam,
    > nikogo nie ustawiam. Grzecznie zadalem pytanie, skopiowane z innego watku.

    tak niestety wyglada zycie, jak na oczach sm ladna laska rzuci papierek na
    ziemie to czasem moze sie usmiechnac i isc dalej, a koles w bluzie chwdp
    bedzie lzejszy o 50 zlotych

    za pierwszym razem dostales rzeczowe odpowiedzi i uwage ze te pytanie
    powinno zostac zadane gdzies indziej, co skonczylo sie sporym flejmem
    za drugim nikt juz nie mial ochoty tego cignac od nowa