  • 1. Data: 2012-06-26 14:22:32
    Temat: Express Cache - jak to działa (w Samsungach)
    Od: "Piotr C." <m...@m...remov.ethis.com>

    Witam,

    Tak zastanawiam się nad ultrabookiem Samsunga serii 5. Posiadają one HDD
    500GB + Express Cache 16 lub 24GB. I tak się zastanawiam, jak to jest
    realizowane. Czy 16G SSD to po prostu osobny fizyczny napęd + soft pod
    windowsem który to obsługuje jako cache? Czy też bardziej sprzętowo?

    A pytam dlatego, że używam TrueCrypta, który jak narazie "nie lubi" SSD. I
    myślę czy nie wrzucić systemu + programów bez szyfrowania na cache jako
    odrębny dysk, a zaszyfrować zwykłe HDD tylko - do przechowywania danych. Ale
    nie mam pojęcia czy to tak zadziała. Ew. czy może jednak TC nie zaszkodzi
    pamięci SSD w tym przypadku?

    pozdrawiam