    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tablet iPad 2
    Date: Fri, 6 Jul 2012 00:49:00 +0100
    <q...@4...com>

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
    news:qcv3v7d81m8jdniagla7b10ul4gq0qqkre@4ax.com...
    > nie chce powtarzac tego co juz zostalo napisane, ale po prostu nie
    > zadales sobie trudu, zeby zrozumiec co gosc chcial udowodnic.
    > byc moze po prostu trafil na zly dzien, tych ktorzy pociagneli tem
    > watek w kiepskim kierunku, bo zaczal sie prawie identycznie jak ten,
    > ktorego mial byc kopia. <rs>

    subtelna roznica jest taka ze stycznosc z androidem ma pewnie
    polowa tej grupy wiec na nie calkiem banalne pytania ludzie czasem
    odpowiadaja z marszu

    a jezeli iguan po swoim kobylastm flejmie na temat 'co to pc' przychodzi
    z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
    umieszczac w app store alternatywnych przegladarek a zmiana samego
    useragenta wymaga instalowania softu jak kissmyagent to poprostu
    ciezko sie powstrzymac od odeslania go razem z jego wywodami gdzies
    gdzie beda chcieli go sluchac - nie dlatego ze "w Polsce jest jakas
    smieszna obsesja na punkcie produktow Apple" bo ani w Polsce nie
    mieszkam ani nie mam obsesji na punkcie apple jako firmy, ba nawet
    posiadam ichniego ipoda, ktory o zgrozo jest trzecim w kolei

    wkurwia mnie jedynie ladowanie sie niektorych supermegaultrafanow
    z buciorami na grupe po to zeby przekonywac ze ipad to pc, ustawiac
    ludzi piszacych tu od kilkunastu lat a potem wracac z kolejnym 'problemem'
    ktorego rozwiazanie zajmuje 10 sekund w google

    gdyby ten test przeprowadzal ktos inny to bylo by nieco blizej
    udowodnienia applefobii, a tak kolejny ktory przyjdzie tu z problemami
    applowymi sie dopiero zdziwi i bedzie tworzyl jeszcze barwniejsze teorie
    spiskowe nie wiedzac jak pszemol, iguan i inni nawracajacy przetarli szlaki ;)