  • Data: 2013-11-22 14:50:15
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-22, o godz. 14:08:59
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Ja mam obecnie Sony Tablet P, bnrat ma Xperię Z a kobieta iPada 2 i
    > do tego co ja potrzebuję to SonyTP starczy choć mógl by być
    > szybszy :) ale faktycznie zanim nie poznałem iPada to mogłem mówić że
    > się przepłaca za logo .. ALE t faktycznie działa choć trzeba się
    > przestawić na troszkę inny sopsób obsługi. Jak tablet to jestm na tak
    > z iPadem :) mam Sony bo odkupiłem tanio od brata jak zmieniał na
    > Xperię Z.

    To nie do końca tak że iPad najlepszy. Najlepszy do celów jakie sa mi
    potrzebne. Jak pisałem parę razy iPad u mnie najlepiej sprawdził się
    przy dużej ilości dokumentacji w PDF-ach. Natomiast odpada z kolei ze
    względu na zamknięty system. O ile dla PDF-ów udało się uniknąć iTunes
    za pomocą chmury box.net to przy innych zastosowaniach wkurza mnie brak
    możliwości prostego przerzucenia pliku z jednej aplikacji do drugiej.

    > A lapek pociągnie ci 7-8h jak grasz czy siedziś na 3G ??

    Dlatego napisałem że jak dla mnie dla tabletu i ULC są to podobne
    wyniki. Z gier czasami jeżdżę czołgiem więc te 3-4 godziny daje radę.
    Tośka żony na 3G akurat niewiele mniej niż bez łączności - nie wiem czy
    to nie zaleta wbudowanego modemu.

    > Ja się przesiadłem na Sony seria F z matrycą FHD 16.4" i wyprzedałem
    > stacjonarkę bo tylko miejsce zawala nie mówiąc już o zjadaniu

    Ja stacjonarkę trzymam z jednego powodu. Czasami mam jakieś dyski które
    muszę do odzysku danych gdzieś podpiąć. Przejściówka czy kieszeń na USB
    to porażka pod względem wydajności przy większych dyskach. No i mam ta
    AutCada żony co też czasami się przydaje. ;-)

    > energii. Za magazyn w domu robi Qnap + HDD ZEW podpięty pod USB do
    > Qnapa i to spokojnie mi starczy. W samym lapku mam 2xSSD 256GB jako
    > systemowy + 128GB zamiast napędu BD którego i tak nie używam bo mam
    > dwa stacjonarne (PS3+BD)

    QNAP 219 PII + 2x3TB WD RE4 i styka. Bo o małym serwerku na Atomie to
    nie ma co gadać - żeby zona nie spostrzegła - zresztą tam tylko dyski są
    mechaniczne i prądu prawie nie bierze. ;-) Napęd w razie czego mam w
    Tośce żony ale od paru miesięcy nie miałem potrezby go używać. PS3
    sprzedałem - ostał się Xbox bo córa woli Kinecta od Move-a.

    > Firma to co inego tam stpoją zwykłe kompy w tym jeden powwer maszynka
    > do 3D a raszta to tylko maszynki z dyskiem i już.

    No ja mam kilkanaście serwerów różnej wielkości, parę NAS-ów a i tak
    głównie pracuję na kompie z E8400 i 4GB pamięci. Choć obok stoi nowa
    stacja i7 3770K/32GB/4x3TB/GTX680 to jakoś nie mam motywacji by
    przenieść na nią całe środowisko pracy ;-)

    Zdrówko