  • Data: 2013-11-24 01:04:22
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2013 o 00:41 Zakonspirowany <x...@g...com> pisze:

    > Nie wiem który raz napiszę: dla dzieci, dziewczynek i kobiet tablet jest
    > fajną sprawą. Natomiast facetowi 2 kg nie powinny robić różnicy. :]

    Pod warunkiem, że w tej torbie nie masz innych gratów/ciuchów i olera wie
    czego jeszcze. Wówczas ma to już jakieś znaczenie. No i jak wspomniałem -
    niektórzy cenią sobie swoje oczy. Wprawdzie nawet przy 10" nie można mówić
    o komforcie, ale zawsze te literki jakieś większe i mniej szczypania ;-)

    Moim osobistym marzeniem jest HP Revolve 810. Szkoda tylko, że za tak
    ogromną kasę dostaje się taką kiepską rozdziałkę. Poza tymi dwoma wadami,
    jest to sprzęt idealny :) No może jeszcze przydałoby się z 1-2" więcej,
    ale...