  • Data: 2013-11-22 15:00:28
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-22, o godz. 14:10:09
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak to jest ale jakoś do Kindla nie mogę się przyzwyczaić,
    > brak mi płynnego przewijania strony .. :)

    Kupiłem kilka dni temu Ojcu na prezent najtańszego obecnie Kindle-a i
    byłem zaskoczony prędkością przełączania stron. Miałem parę lat temu
    wersję z klawiaturą i to był żółw w porównaniu z tym. Niestety OS już
    tak szybko nie działa i katalogowanie większej kolekcji z poziomu
    urządzenia to nadal mordęga.

    Poza tym Amazon zmienił zasady wysyłki do Polski. Teraz liczy sobie za
    przesyłkę i za cło kasę. W efekcie z ceny na stronie (89$) robi się
    ~450PLN. To efekt braku ich sklepu w PL. Jednocześnie np. w Niemczech
    ten sam model jest z niemieckiego sklepu za 49 ojro - tyle że nie
    zamówisz na adres poza Niemcy. Tu mnie wkurzyli i kupowałem przez
    kumpla w Berlinie. Z przesyłką do PL wyszło połowę kwoty jakie chce
    Amazon ze swojego sklepu międzynarodowego. I pomyśleć że jak zamawiałem
    kilka lat temu to kosztował z dostawą w 48 godzin 79$ i była to jedyna
    kwota. Przy czym 50$ zapłaciłem ich bonem podarunkowym który dostałem
    za jakieś inne zakupy. A teraz zamiast prościej to trzeba było
    kombinować.

    Zdrówko