  • Data: 2013-11-24 02:35:49
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-11-2013 01:04, Jaskiniowiec pisze:
    > No i jak wspomniałem - niektórzy cenią sobie swoje oczy. Wprawdzie nawet
    > przy 10" nie można mówić o komforcie, ale zawsze te literki jakieś
    > większe i mniej szczypania ;-)

    Ale ja nie porównuję tabletu (swoją drogą ciekawe, dlaczego
    laptop/laptopa, a tablet/tabletu...) do smartfona, który poza domem jest
    podstawowym 'pecetem' ze względu na funkcję telefonu (wiem - tablety też
    potrafią), ale raczej do ultrabooków. Np. Dell Ultrabook XPS 13 -
    aluminium, włókno węglowe, magnez, niezłe parametry, za to cena...

    > Moim osobistym marzeniem jest HP Revolve 810.

    A moim np. Lenovo ThinkPad X1 Carbon Touch. Albo wyżej wymieniony Dell. :)

    A tak poważniej, to Xperia w kieszeń, na szyi dobry aparat foto, zaś do
    domu po prostu dobry laptop, zewnętrznym monitor i bezprzewodowy zestaw
    klawisze + mysz. To chyba my i Rosjanie mamy tak, że wolimy w zimie
    siedzieć w trzech swetrach, by zaoszczędzić na ogrzewaniu, ale pecety
    muszą być wypasione na maksa. :] 'Muricanie mieli to od dawna i teraz, z
    tego co zauważyłem, zwykle wszystkie czynności wykonują na zwykłych
    MacBook Pro. ;) (Pomijam, rzecz jasna graczy, nastolatki i wszystkich
    tych, dla których najważniejsze jest to, by mieć najnowszy model,
    niekoniecznie wykorzystując jego nowe funkcje).

    Podsumowując: do tanich, "chińskich" tabletów na Androidzie nikt mnie
    nie przekona. A te z prawdziwego zdarzenia są jak dla mnie po prostu za
    drogie (4000-5000 zł).

    --