  • Data: 2013-08-08 11:01:32
    Temat: Re: Szybkochłodząca lodówka
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-05 19:06, Lisciasty pisze:

    > Problem powstał na spotkaniu starych kumpli, odbywało się to w ośrodku
    wypoczynkowym na totalnym zadupiu, gdzie była dostępna woda, prąd oraz domki. Jako że
    takie spotkanka zamiarowujemy powtarzać w miarę regularnie, zaistniała potrzeba
    chłodzenia browara. Najbliższy sklep jest 5 km dalej, i nie mają lodówki :P A picie
    piwka które ma 35 st. C nie jest za fajne.
    > Dawno nie dłubałem w metalu i mogę się pobawić, koszt nie jest specjalnie istotny.
    Mogę dowalić tam dowolnie wielkie wiatraki, nie ma problemu.
    > Te lodówki dla nerdów to takie małe i słabe, ja potrzebuję czegoś porządnego, co
    obsłuży te 20+ żuli łaknących browara :>

    > Myślałem nad takim lodem, ale transport i przechowanie go przez te 2-3 dni może być
    problemem.

    > L.

    Jeśli chodzi o zamrażarkę to:
    http://allegro.pl/lodowka-zamrazarka-samochodowa-z-k
    ompresorem-i3431072351.html

    http://www.sklepy24.pl/sklep/xsonic_pl/produkt/samoc
    hodowa-lodowka-zamrazarka-35l-sprezarkowa-z-kompreso
    rem-12v-24v-230v/13383

    Ale tobie bardziej jest potrzebna lodówka:
    http://www.waeco.com/pl/3115_2813.php?setcookie=1

    Pozdr.PK.