  • Data: 2013-08-07 00:13:52
    Temat: Re: Szybkochłodząca lodówka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 06 Aug 2013 22:27:12 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Ale to niczego nie zmienia :-)

    Zmienia - w temperaturze pokojowej moze i cisnienie nie jest duze, ale
    w 31C bedzie zapewne 78 at ... i dalej roslo, ale juz powoli.

    > Tak.

    > Tak :-)
    > Istotny jest bilans energii. Po przekroczeniu temperatury krytycznej nie
    > dzieje się nic cudownego.

    Cos tam sie dzieje - ciecz zaczyna latac, a potem znika.

    Nie wiem co tam sie dalej dzieje, ale tak mi wychodzi ze cieplo do
    bilansu trafi z powietrza/Sloneczka zamiast z piwa :-(

    J.