  • Data: 2013-08-07 17:19:59
    Temat: Re: Szybkoch?odz?ca lodówka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    >O, właśnie, przypomniało mi się, jak za wczesnego Jaruzela, jeszcze
    >przed
    >stanem wojennym, trafiłem gdzieś na wsi w Bieszczadach na piwo. Wtedy
    >już
    >ze wszystkim był problem, a tu ludzie siedzą, piją, i nie żałuja
    >sobie.

    A propos

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Browar_Le%C5%BCajsk
    "Browar Leżajsk wybudowany został w latach 1972-1977. Produkcję piwa
    rozpoczął 2 stycznia 1978 roku[2]. Browar wybudowany został zgodnie z
    planem centralnym Zjednoczonego Przemysłu Piwowarskiego i Ministerstwa
    Przemysłu Spożywczego i Skupu[3]. Zgodnie z tym planem wybudowano
    wcześniej browary w Łomży, Sierpcu i Warce, a potem jeszcze browar w
    Poznaniu. O lokalizacji browaru pod Leżajskiem zadecydowała dostępność
    w okolicy złóż wody oligoceńskiej, która bez konieczności uzdatniania
    nadawała się do warzenia piwa. "

    Hm, wladza ludowa doceniala role jasnego z pianka, czy jak to zwykle -
    zanim ukonczyla nowe to zamknela stare ?

    J.