  • 31. Data: 2009-04-08 18:05:47
    Temat: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 08-04-2009 o 17:46:49 Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Wlasnie, w wydatkach ;)

    ;-)

    > Albo sie ma "trudna sytuacje" wtedy nie organizuje sie wesela
    > za ostatnie pieniadze, albo sie szuka losia, ktory zrobi darnowe foty.
    > Tylko po co wtedy pisac o jakis problemach?

    Powiem tak - tu mogłoby chodzić o zwykły obiad za tysiaka a nie wesele. Ale po
    przeczytaniu wypowiedzi wolnej babki pod Twoim postem nabrałem wątpliwości. Cóż - nie
    jesteśmy na miejscu - nie wiemy. W każdym bądź razie rozumiem, że może kogoś nie być
    stać na fotografa.

    --
    miklo

  • 32. Data: 2009-04-08 18:07:24
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 08-04-2009 o 18:12:33 freegirl <f...@o...pl> napisał(a):

    > Jeśli ktoś chce robić tylko za pieniążki, jego prawo...

    Jeżeli ktoś musi utrzymać rodzinę, to jego obowiązek, a nie prawo :-)

    --
    miklo

  • 33. Data: 2009-04-08 18:55:56
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Witajcie,

    Szukam osoby, która zrobi na ślubie mojego dobrego kumpla zdjęcia -
    bezinteresownie/po kosztach (trudna sytuacja zmusiła do cięcia kosztów
    uroczystości)... Zwrot kosztów dojazdu, poczęstunek gwarantowany. Z
    Warszawy ja mogę przetransportować, bo 2 miejsca w aucie będą...
    Ślub odbędzie się 2.05, g.14.00 w Pułtusku

    Gwarantowana wdzięczność państwa młodych i moja...
    (W ramach podziękowania mogę do jakichś portretów zapozować)

    Na pl.rec.foto nikt nie odpisał na posta. Nie są zainteresowani więc nie
    piszą bo ku.... po co ?
    A tutaj kilka osób z klakierami sieje ferment
    Po kiego grzyba pytam ??

  • 34. Data: 2009-04-08 19:05:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "freegirl" 4...@r...goo
    glegroups.com

    : Zwrot kosztów dojazdu, poczęstunek gwarantowany.

    IMO propozycja dobra, zwłaszcza dla mnie -- to raptem 160 km od
    Białegostoku, gdzie mieszkam, ale moje zdjęcia raczej nie cieszą
    się powodzeniem. :) Jako fotograf dodatkowy mógłbym być, zwłaszcza
    z kimś rozsądnym, kto by patrzył na mnie życzliwym (nie zazdrosnym)
    okiem. Zawsze mógłbym pochwycić coś, co by umknęło profesjonalistom.
    Ale na fotografa jedynego/zasadniczego nie nadaję się. Doświadczenia
    nie mam, chyba że na targach ślubnych. :)

    To raz. A zero... Obróbkę też chcesz za free? :)
    Raczej odpada. Jedno zdjątko można malować pół dnia...
    Jeśli pani młoda jest łada -- pół biedy, ale ogólnie
    obróbka graficzna to ciężki kawałek chleba...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2009-04-08 20:20:45
    Od: z...@g...com

    On 8 Kwi, 11:08, freegirl <f...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Gwarantowana wdzięczność państwa młodych i moja...
    > (W ramach podziękowania mogę do jakichś portretów zapozować)

    Szkoda że tak daleko od Wrocławia - zrobiłbym to w prezencie ślubnym.

    Ale w tym terminie, tylko przyjaciele prawdziwi zajeliby się pracą za
    darmo, niestety...

    Pozdrawiam
    R.

  • 36. Data: 2009-04-08 20:48:41
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    > To raz. A zero... Obróbkę też chcesz za free? :)
    > Raczej odpada. Jedno zdjątko można malować pół dnia...
    > Jeśli pani młoda jest łada -- pół biedy, ale ogólnie
    > obróbka graficzna to ciężki kawałek chleba...

    Z podstawową obróbką sobie poradzę, więc same fotki na cd...
    Jeśli ktoś będzie chciał pofocić i obrobić nie będę bronić, ale jeśli
    nie, to spokojnie mogę się tym zająć... :)

    :)

  • 37. Data: 2009-04-08 20:49:08
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    > Szkoda że tak daleko od Wrocławia - zrobiłbym to w prezencie ślubnym.
    >
    > Ale w tym terminie, tylko przyjaciele prawdziwi zajeliby się pracą za
    > darmo, niestety...

    :) Wiem, ale zawsze warto próbować :)

  • 38. Data: 2009-04-08 21:25:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "freegirl" 8...@z...goog
    legroups.com

    : Jeśli ktoś chce robić tylko za pieniążki, jego prawo...

    IMO warunki bardzo dobre dla kogoś, kto zaczyna taką pracę,
    o ile zleceniodawca wybaczy fotografowi błędy. W ,,normalnych''
    warunkach trudno rozstawić komplet lamp błyskowych (bo można
    je szybko utracić) czy resztę sprzętu, który IMO jest przydatny
    prz takich zdjęciach. :) Jedzenie to też zapłata, zwrot kosztów
    transportu -- także.

    Uwagi Jewuły (chamskiego analfabety?) są IMO nie na miejscu.
    Uzasadnieniem powyższej klasyfikacji niech będą te dwa poniższe cytaty:

    "Jakub Jewuła" gri6ap$mql$...@a...news.neostrada.pl

    > Slub mozna wziasc

    E: chyba wziąć

    "Jakub Jewuła" gri4mr$j45$...@a...news.neostrada.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2009-04-09 05:19:38
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wybacz, ale jeśli dla kogoś ślub jest ważny, to najpierw myśli o tym,
    > żeby jakoś rodzinę ugościć, tradycję zachować, a dopiero na końcu o
    > tym, żeby płacić grubą kasę za wodzireja, dj'a, kamerzystę i
    > fotografa... Z drugiej strony chce się mieć pamiątki ze ślubu, a im
    > ładniejsze, tym sąsiadki i dziennikarze tvn'u bardziej zachwyceni...

    W koncu to nasza narodowa tradycja - zastaw sie a postaw sie.

    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia :)
    Choc jak sie tak zaczyna...

  • 40. Data: 2009-04-09 05:20:16
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > nabrałem wątpliwości. Cóż - nie jesteśmy na miejscu - nie wiemy. W
    > każdym bądź razie rozumiem, że może kogoś nie być stać na fotografa.

    A na zycie stac?