  • 41. Data: 2009-04-09 08:14:31
    Temat: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Apr 2009, Jakub Jewuła wrote:

    [...komuś...]

    > A na zycie stac?

    Stać, skoro nie ma wyjścia.
    Przecież nie zarekomendujesz im aby poumierali? :]
    Popatrz na to tak: ludzie żyją (i pobierają się i tak dalej) w rejonach
    świata, gdzie dochód na głowę jest na poziomie dolara na dzień.
    Po prostu - przy bardzo niskich dochodach *udział* takiego wydatku
    jak 1000 zł staje się bardzo duży.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-04-09 09:14:15
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > dzień. Po prostu - przy bardzo niskich dochodach *udział* takiego
    > wydatku jak 1000 zł staje się bardzo duży.

    A jak powszechnie wiadomo wesele mozna zorganizowac za darmo...

  • 43. Data: 2009-04-09 09:29:15
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    > A jak powszechnie wiadomo wesele mozna zorganizowac za darmo...

    Jakub czy tak ciężko było zauważyć, że wesela nie będzie? Dlaczego się tak
    do tego przyczepiłeś?
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 44. Data: 2009-04-09 09:44:10
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    bądź razie rozumiem, że może kogoś nie być stać na fotografa.

    > A na zycie stac?

    Życie po ślubie wcale nie musi być droższe niż przed ślubem. Teraz też
    jedzą, ubierają się..... żyją. Może mieszkaja oddzielnie zajmując dwa
    mieszkania. Po slubie pewnie zamieszkaja razem - bedzie taniej.
    Ja tak sie zastanawiam na jaki gwint im ten fotograf. Ile razy będa
    ogladac te zdjecia ze slubu? Nie moze kolega pstryknąć kilku zdjec?
    Skromny ślub i fotograf. Nierozumiem.

  • 45. Data: 2009-04-09 09:45:44
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > A jak powszechnie wiadomo wesele mozna zorganizowac za darmo...

    Może nie za darmo ale powszechnie wiadomo, że fotograf na ślubie nie
    jest konieczny.

  • 46. Data: 2009-04-10 12:59:54
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    a402 wrote:

    > Może nie za darmo ale powszechnie wiadomo, że fotograf na ślubie nie
    > jest konieczny.

    Na slubie to konieczna jest młoda para. Wesele, goście itd. to są juz
    dodatki extra ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 47. Data: 2009-04-13 08:41:08
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    Dziękuję wszytskim, którzy wyrazili chęć pomocy... Fociarza znalazłam,
    robi piękne zdjęcia... :)
    Swoją drogą portfolia kilku osób naprawdę robią wrażenie... I chcieli
    pomóc... :)
    I nie obrazili się za "fotki" bo wiedzą, że to po prostu potoczna
    nazwa zdjęcia nie nacechowana żadnymi negatywnymi znaczeniami...
    :)

  • 48. Data: 2009-04-16 08:58:57
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    szkoda mam zajety termin a zrobil bym dla zabawy .
    Ktos zapyta dlaczego ? Bo sam mialem slub na ktory mialem 5000 pln i to
    pozyczonych
    bo rodzina zony by nie wybaczyla braku obiadku chociaz (babcia sie
    rozchorowala)

    wiec byl slub koscielny , sukienka za 500 pln garniak mialem , dla ksiedza
    300, auto kumpla firmowe, obroczki tez jakos niedrogo,
    fotografow mialem dwoch jedne moim sprzetem drugi kolega juz powazny wtedy
    fotograf slubny.
    muzyka z CD :) obiadek dla rodziny 20 osob nie pamietam ale 70 pln od osoby
    , ciasta owoce rodzina zorganizowala

    kolega fotograf nawet oczepiny zrobil.

    to bylo budzetowe i to rozumiem

    natomiast slub na ktory targuja sie mlodzi o zlotowke , kreca nosem ze za
    drogo ale jednak sie decyduja
    potem rpzybywasz 250 osob , fontana czekolady za 3000pln , limuzyna za 1800
    pln, suknia za 4000 pln , hotel klasa
    to odrazu rece opadajai czujesz sie jak ciołek "bo biedni studenci itp"
    mialem takie sytulacje nie raz .

    --
    Mariusz Spruch
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog

  • 49. Data: 2009-04-16 09:31:00
    Od: q...@g...com

    On 8 Kwi, 23:25, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Uwagi Jewuły (chamskiego analfabety?) są IMO nie na miejscu.
    > Uzasadnieniem powyższej klasyfikacji niech będą te dwa poniższe cytaty:
    >
    > "Jakub Jewuła" gri6ap$m...@a...news.neostrada.pl

    > E: chyba wziąć

    `-:`-'.'. '`\.'`.'
    ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    Skad ten trend do darmochy, i wytykanie czegos nie zwiazanego z
    tematem?
    PS. Usun ten smietnik wokolo Twego e-maila.
    Pozdrawiam StaM

  • 50. Data: 2009-04-16 14:25:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    q...@g...com 0...@z...goog
    legroups.com

    : Skad ten trend do darmochy,

    Nie wiem. Pewnie z kryzysu. 1000 złotych za fotki to też tanio, jeśli
    trzeba by je obrobić graficznie. Może nawet 1000 za obrobione to mniej
    niż obiad i dojazd za nieobrobione. :) 1000 złotych tygodniowo, nawet
    uwzględniając każdy tydzień, to i tak mało na życie, gdy trzeba z tego
    opłacić ZUSy, podatki, zapłacić za sprzęt, oprogramowanie... A tak
    słodko nie jest, że w każdy tydzień jest coś do pstrykania. :)

    Tak czy siak z takiej fotografii wyżyć trudno, więc dlaczego by nie
    wesprzeć kogoś niemal za free, skoro z tych pieniędzy i tak korzyść
    taka sobie?

    : i wytykanie czegos nie zwiazanego z tematem?

    Tzn.?

    : PS. Usun ten smietnik wokolo Twego e-maila.

    Ten śmietnik, to cytat postu Jewuły?
    Innego śmietnika w pobliżu nie widzę.
    (delimiter jest OK, jeśli o to toczy się [pod górkę] nadal wojna)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'