  • Data: 2017-04-17 23:00:18
    Temat: Re: Sztuczne obciążenie do spawarki 300A
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 kwietnia 2017 22:39:38 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > No, coś takiego. Z tym że wodór w takich ilościach trudno poza
    > próbówką zaobserwoawć, a chlor, to co innego. Dodam jeszcze,
    > że stosowałem elektrody metalowe, więc przy elektrolizie mocno
    > osolonej wody robiły się gęste kolorowe zupy wodorotlenkó tych
    > metali i czort wie czego.
    Do dzisiaj popularne u domokrążców sprzedających filtry do wody.
    Są nawet specjalne gotowe urządzenia, z czterema elektrodami -
    dwie z czegoś co się nie roztwarza i dwie jakieś podłe. Wspaniały
    sprzęt, mostek Graetza, żadnej izolacji galwanicznej i możemy
    bawić się w specyficzną odmianę rosyjskiej ruletki - 50% szans
    na złapanie elektrody, która jest pod wyprostowanym napięciem
    sieciowym;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski