  • Data: 2017-04-18 15:42:12
    Temat: Re: Sztuczne obciążenie do spawarki 300A
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 11:49:26 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Policzyć, w sąsiednim poście wyjaśniłem jak.

    Policzenie wymaga danych doswiadczalnych i kolko sie zamyka :-)

    > Właśnie nie! Nie wydzieli się sód, jeśli może wydzielić się wodór.
    > Przyroda postępuje tak, jak człowiek. Robi to, co jej najłatwiej :-)

    Nie mowie nie, moze i tak, ale gdyby sie jednak wydzielil, to i tak
    bysmy nie zobaczyli :-)

    I stad pytania, jak ustalic co sie naprawde wydzielilo.

    > Sodową jednak da się zrobić, oczywiście w warunkach bezwodnych i
    > beztlenowych, stosuje się to przy elektrolizie stopionych soli.

    Ale to calkiem inne warunki pracy, wiec czy uzyskne napiecie bedzie
    takie samo jak w wodnych roztworach ?

    J.