  • Data: 2017-04-17 14:07:54
    Temat: Re: Sztuczne obciążenie do spawarki 300A
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Trochę będzie skręcania.
    > To może jednak drut ogrodzeniowy? Kupić 10m to nie problem, nawinąć na
    > jakieś cegły i do wody. (mp, cegła typu MAX i przewlec przez otwory -
    > pełna profeska.)
    > Nawet liczyć specjalnie nie trzeba - do sklepu z miliomomierzem i
    > zmierzyć ile potrzeba.

    Ja bym jednak przełamał wstręt do liczenia, bo miliomomierzenie obarczone
    jest sporym błędem. Drut kupiony w gieesie jest ok, ale można też się
    zastanowić nad taśmą z chromonikieliny stosowaną często w takich razach.
    Jakieś pięć razy wyższa rezystywność od stali, dostępna jest w rozmiarach
    brzeszcotopodobnych -- http://www.termtech.pl/page/product/id/107/#fragment
    -74

    --
    Jarek