    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Sun, 7 Jun 2015 16:48:16 +0000 (UTC)
    <ml19sm$9bl$1@dont-email.me> <557432a2$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1cd4$hjo$1@dont-email.me> <55743687$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1d2q$jpn$1@dont-email.me> <55743a07$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1ebt$o0u$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ml1q6i$1vu$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > No własnie co?
    > Chcesz zamknac oczy, tupnac nogą i uwadawać, że ludzie są nieomylni?
    > Akurat oblodzenia to taka rzecz ktorą trudno przewidziec, trudno jej
    > zapobiegac i ogólnie kazdego moze spotkac.

    no widzisz. A drzewa kazdy widzi a i tak na nie wpadają

    > Pytanie, dlaczego nie próbować zmniejszac konsekwencji pomyłki?
    > Jakie sa argumenty za tym, aby drzew nie wycinac?

    a dlaczego akurat drzewa a nie latarnie, znaki, domy, pociągi etc?

    > ROTFL
    > Trudno o głupszy argument a skoro to jest twój argument koronny to wiele
    > wyjasnia.
    > Czesto musisz uciekac na tory kolejowe bo ty lub inny kierowca popełnił
    > bład na drodze?

    jeśli o mnie chodzi to przez ostatnie 30 parę lat jeżdżenia uciekanie na
    tory i między drzewa zdarzyło mi się równie często.
    A tobie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?