  • Data: 2015-06-07 18:46:08
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Ze 20 metrów?

    a dlaczego 20? a nie 10 albo 50?

    14/08/road-side-tre
    1/06/4df114b807759T
    /51882/51882,118889
    ove-the-road-507139

    > Piekne.
    > Ale to niczego nie dowodzi. to nawet nie jest argument. Ja nie twierdze, ze
    > trzeba wyciac wszedzie wszystkie drzewa.
    > Problem polega u nas na tym, ze drzewa rosna 10 centymetrów od asfaltu tam
    > gdzie ruch jest na pzoiomie drogi Poznań - Wrocław.
    > Spójrz sobie np. na drogę Wagrowiec - Kłecko - az mam gęsią skórkę...
    > Jak z jakiegoś powodu bedzie trzeba uciekac na pobocze, np. z powodu tira
    > jadacego z naprzeciwka (a jezdzi ich tam naprawde sporo) to tylko tutejsi
    > miszzzczowie kierownicy dadza rade trafic miedzy drzewa...

    dostałeś wylosowane zdjęcia dróg. tam jeżdżą samochody jak na każdej
    innej drodze

    Twierdzisz, że inne kraje rozwiązały ten problem to zakładam, że masz
    przykłady systemowych rozwiązań i się nimi podzielisz?

    > Rozumiem, ze teraz juz sam sie smiejesz z własnych argumentów...?

    widzę, że nawet jak Cię coś włochatego gryzie w dupę to nie rozumiesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?