-
Data: 2010-08-29 13:25:11
Temat: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
Od: "Agent" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl...
> Już wspomniałem tutaj, zwracając się do
> P.T. Znawców samochodów, o lampce kontrolnej
> sygnalizującej awarię silnika w chevrolecie
> lacetti 1.4, 4-letnim. Teraz mam pytanie
> kolejne. Co zrobić, kiedy obwód wysokiego
> napięcia jest w porządku, a lampka zapala
> się nadal? A tester melduje błąd zapłonu?
> I samochód sporadycznie szarpie? Nawet dwa
> razy zgasł silnik na skrzyżowaniu, ale dał
> się uruchomić od razu? I kiedy lampka czasem
> gaśnie, czasem mruga, ale ostatnio najczęściej
> się pali?
>
> Sprawdziłem metodą prób, że cewka, przewody
> i świece są w porządku. Wygląda mi na to, że
> przyczyna leży po stronie niskiego napięcia.
> Czyli pewnie gdzieś w kablach...
> Niestety tutaj nie da się tego ustalić tak
> łatwo jak np. w maluchu, gdzie powodem przerw
> w zapłonie był (najczęściej) osławiony czarny
> kabelek doprowadzający prąd do cewki zapłonowej.
>
> Jakie jeszcze mogą być tutaj powody?
> Niestety warsztaty serwisowe tego nie wiedzą.
> A autoryzowany serwis chevroleta (w Gdańsku)
> odesłał mnie do konkurencji z powodu
> "awarii komputera". Od razu też mnie uprzedzono,
> że ta awaria (ich komputera) zostanie usunięta
> najwcześniej za dwa tygodnie (!!!).
>
> Cienko to wygląda, jak słynne Bolka trampki.
> Cała moja nadzieja w nieautoryzowanych
> amatorach motoryzacji, takich o zacięciu
> detektywistycznym.
>
Ale tu nie ma co dumać. Kontrolka się pali więc jest błąd który musisz
zczytać. Jak nie w ASO Gdańsk to gdziekolwiek indziej gdzie da się ten błąd
zczytać. I nie musi to byc tylko warsztat zajmujący sie Chevroletami. Sam
odczyt błędu możliwy jest na wielu softach. Potem albo zostawiasz auto u
tego co Ci odczyta albo sam dłubiesz dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.10 18:22 Jan
- 29.08.10 18:50 Tomasz Pyra
- 30.08.10 10:13 Jan
- 30.08.10 10:36 Jan
- 30.08.10 11:41 huri_khan
- 30.08.10 13:42 Janusz Kaźmierski
- 31.08.10 08:30 Jan
- 02.09.10 20:19 Sylwester Łazar
- 02.09.10 20:22 cef
- 03.09.10 09:43 Jan
- 03.09.10 14:01 Jan
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A