eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySygnalizacja awarii silnika i co dalej?Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
  • Data: 2010-09-02 20:19:31
    Temat: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Może być wiele
    np. uszkodzony wężyk podciśnienia,
    złącza czujników temperatury,
    mokre przewody WN.
    Mógł się przestawić w tryb awaryjny i podaje za bogatą mieszankę - dlatego
    szarpie.
    Nie wiem jak w Chevrolecie, ale z pewnością jest procedura adaptacji po
    wystąpieniu usterki.
    Zależy to od algorytmu sterownika.
    We Fiatach wystarczy zdjąć klemę na 10 minut i odpalić auto bez dotykania
    pedału gazu i poczekać.
    Ale jeśli lampka się pali permamentnie,
    to najpierw trzeba usunąć uszkodzenie.
    Jeśli nie można znaleźć uszkodzenia przez 2 dni, to lepiej zczytać dane.
    Może tam być jakaś podpowiedź, ale czasem jest błędna.
    Do odczytania sterownika nie jest potrzebny autoryzowany serwis.
    Ważne, aby żądać:
    - WYDRUKU błędów
    - nie kasować błędów bez wydruku.
    - nie porysować lakieru :-)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
    i projektowania PCB



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.09.10 20:22 cef
  • 03.09.10 09:43 Jan
  • 03.09.10 14:01 Jan

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: