  • Data: 2010-08-30 13:42:47
    Temat: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
    Od: Janusz Kaźmierski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.08.2010 11:41, huri_khan pisze:

    > EGR poczytaj tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/System_recyrkulacji_spa
    lin

    Dziękuję. Teraz tylko sprawdzić jego stan, tego zaworka.
    Jak wynika z sieciowych dniesień, trzeba "tylko" trafić
    na kompetentnego fachowca.

    Moje przypuszczenia co do winy kabli nie znajdują potwierdzenia
    na forach dyskusyjnych. Najczęściej wymienianą przyczyną
    jest ww. zawór recyrkulacji spalin, a zaraz po nim kiepska
    jakość zaworów do oprózniania cylindrów silnika. Niestety,
    nowy zawór recyrkulacji spalin kosztuje 1650 zł, a naprawa
    zaworów silnika około 2000 zł.

    Jedno co mnie przy tym zastanawia, to komunikat programu
    diagnostycznego, że przyczyna tkwi w układzie zapłonowym.

    Może jednak to kabelek? Tak sobie dodaję otuchy, zanim
    wydam te 4000 PLN na naprawę...

    Jan