    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 22 Mar 2017 00:39:58 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Superstrady we Włoszech
    From: l...@g...com

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 18:06:37 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Ale jak rozumiem, krótkie odcinki, więc zjeżdżanie Z autostrady bez sensu...

    Zupełnie bez sensu - zwłaszcza, że jadąc tranzytem płacisz za autostradę. Zjeżdżając
    gdzieś po drodze wychodzi drożej, bo ANAS dolicza sobie infrastrukturę łączącą z
    drogami lokalnymi ;-)

    Przy systemie zamkniętym najbardziej opłacalna jest jazda z punktu A do B bez zjazdu
    z autostrady.

    Paolina w Perugii

    trzeba pojawić się w godzinach spustu wody).

    > Jest to jakaś koncepcja, dzięki za podpowiedź.

    (to jest po drugiej stronie Arno niż centrum), przejść Ponte Vecchio i już można
    zwiedzać do woli. Tam jest niby płatna strefa, ale jak wykupisz bilet na godzinę i
    wrócisz po 3-4 to nic się nie stanie ;-)

    > Przełom czerwiec lipiec, Rzym już lipiec.

    Bardzo dobry termin :-)

    Na drogach jeszcze nie będzie pełnego obłożenia ruchem turystycznym...

    > Zaplanowałem dwa noclegi na campingu w Prima Porta.
    > Ale to trochę daleko żeby kolejką w 8 osób jechać do Rzymu, dlatego
    > wolałbym podjechać autem bliżej, tak blisko jak się da.

    Namiot czy bungalow?

    Z Prima Porta do cała wyprawa do Rzymu (zwłaszcza taką gromadką).
    Nie wiem jaki masz budżet, ale przelicz sobie stratę czasu na dojazd razy
    osobo/godzina i być może jakiś motel/hotel bliżej metra per saldo wyjdzie taniej ;-)

    Chyba, że zatrzymasz się na kempingu i dwa razy wykonasz manewr z parkingiem
    Carrefoura ;-)

    Będzie jakieś pół godzinki samochodem (chyba, że władujesz się w poranne korki...)

    > Dzięki, to faktycznie trochę bliżej, choć wolałbym coś bardziej od
    > strony Watykanu....

    Camping Village Roma?

    Via Aurelia, 2,5 kilometra od metra Cornelia, autobusem w 15 minut ;-)

    mniejsze szanse na poobijanie auta...).

    > Taki bilet działa też na autobusy?
    > Ile kosztuje mniej więcej?

    Działa na wszystkie środki masowego rażenia - metro, autobusy, tramwaje.

    eroma tourist card - karta elektroniczna, ceny: 24H (EUR 7,00), 48H (EUR 12,50), 72H
    (EUR 18,00)

    Ewentualnie Romapass z muzeami w cenie - 48H (EUR 28,00) lub 72H (EUR 38,50), info
    tutaj http://www.romapass.it/p.aspx?l=it&tid=2

    bardziej przystępnie cenowo ;-)

    > Tym razem Toskania, z tej strony mnie jeszcze nie było na plażach.....

    Lepsze plaże nad Adriatykiem ;-)

    Tak w połowie buta już jest fajnie...

    Jakby co - pytaj dalej ;-)

    Pzdr