  • Data: 2017-03-22 21:34:46
    Temat: Re: Superstrady we Włoszech
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-03-2017 o 19:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Wyspy to nie to samo. Ja gdy jadę na wakacje to miejsce docelowe
    > traktuję jako Camp Nr 1 :-)
    > Z bazy wypadowej zapuszczam się na dalsze (dwudniowe) wycieczki z
    > noclegami w klimatycznych hotelikach.

    Ja tak samo, przy czym jednodniowe, z powrotem na nocleg do bazy.

    > Z Hiszpanii mogę zrobić np. wypad do Lizbony lub nad ocean dokładając
    > kolejne setki km w jedną stronę.

    Ale to sposób, żeby wakacje w samochodzie spędzić.
    A rodzina nie lubi tego tak jak ja. :-(

    > Hiszpania ma wszelkie możliwe warianty plaż, gór, pustyń, zabytków z
    > każdej epoki, wysokie góry ze śniegiem w lipcu/sierpniu, zagubione
    > wioski w wysokich górach i przestrzeń, której mocno brakuje we Włoszech.

    Owszem - Włochy to też nie moja bajka (głównie przez drożyznę na każdym
    kroku), ale raz po raz można pojechać.

    > Ale jak napisałeś - zależy kto co lubi, no i urlopu trzeba mieć trochę
    > więcej niż 10 dni...

    Ano właśnie.
    A jak się 10 dni rezerwuje na zimowe tropiki, to zbytnio nie poszalejesz
    latem.