  • Data: 2017-03-22 19:32:57
    Temat: Re: Superstrady we Włoszech
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2017 o 19:15 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > 2 dni w jedna, 2 dni w druga i urlop sie kurczy :-)
    > Porfel tez.

    Na południe Włoch też wypadało by jechać 2 dni (ponad 2k kkm).
    To już lepiej się parę godzin więcej "przemęczyć" i pojechać do ES.

    W Hiszpanii większość "atrakcji" za które we Włoszech trzeba sporo płacić
    jest darmowa.
    Paliwo też sporo tańsze, nie mówiąc o cenach w sklepach czy restauracjach.

    > na ekrany przy autostradach :-)

    W Hiszpanii ekranów mało - przy AP7/A7 (trasa na południe) chyba wcale.
    Gdzieś od Walencji zaczynają się za to krajobrazy wyjęte z starych
    westernów z przebijającym się lazurowym morzem.
    Jedyna trauma po trasie to byle jakie Niemcy, ale to raptem 800km :-)

    TG