  • Data: 2017-03-22 19:45:58
    Temat: Re: Superstrady we Włoszech
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2017 o 19:22 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Hiszpania jest ok, ale samolotem, a wtedy albo dopłacasz za samochód,
    > albo się kisisz w jednym miejscu.
    > No i zawsze pozostaje świadomość że np. na Kretę, gdzie plaże i woda
    > ładniejsze, leci się tak samo długo, ale zazwyczaj taniej.

    Wyspy to nie to samo. Ja gdy jadę na wakacje to miejsce docelowe traktuję
    jako Camp Nr 1 :-)
    Z bazy wypadowej zapuszczam się na dalsze (dwudniowe) wycieczki z
    noclegami w klimatycznych hotelikach.
    Z Hiszpanii mogę zrobić np. wypad do Lizbony lub nad ocean dokładając
    kolejne setki km w jedną stronę.
    Hiszpania ma wszelkie możliwe warianty plaż, gór, pustyń, zabytków z
    każdej epoki, wysokie góry ze śniegiem w lipcu/sierpniu, zagubione wioski
    w wysokich górach i przestrzeń, której mocno brakuje we Włoszech.

    Ale jak napisałeś - zależy kto co lubi, no i urlopu trzeba mieć trochę
    więcej niż 10 dni...

    TG