  • Data: 2017-03-22 19:22:26
    Temat: Re: Superstrady we Włoszech
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-03-2017 o 18:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Spróbuj Hiszpanię - ja odkąd 7 lat temu przerzuciłem się na Hiszpanię
    > nie mam jej dość. Włochy objechałem autem dookoła ze 2 razy (łącznie z
    > Sycylią) - Hiszpania oferuje więcej za sporo mniej :-)

    Zależy co kto lubi - jak dla mnie Hiszpania jest za daleko żeby gra była
    warta świeczki.
    Już wolę Bałkany, zwłaszcza Grecję czy Albanię, przynajmniej taniej jest.

    Hiszpania jest ok, ale samolotem, a wtedy albo dopłacasz za samochód,
    albo się kisisz w jednym miejscu.
    No i zawsze pozostaje świadomość że np. na Kretę, gdzie plaże i woda
    ładniejsze, leci się tak samo długo, ale zazwyczaj taniej.