    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Super fotoradary - wi?cej szczegó?ów?
    Date: Tue, 30 Jul 2013 11:26:27 -0500

    On Tue, 30 Jul 2013 08:29:50 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >No i co z tego? Widocznie pozwolic amerykancom szybciej jezdzic to jak
    >dac malpie granat, nie widze powodow by byc z tego dumnym i uwazac to
    >za wzor.

    No nie wiam. Jak w Ameryce jest znak ograniczajacy szybkosc do 50 mil
    na godzine, to wszyscy jezdza 50 mil na godzine. Takie to pojebane
    ludzie. Ale za to jak ide do urzedu, to nei musze przynosic 50
    zaswiadczen, a jak ide do banku, to nie musze miec 50 zyrantow.

    Taki tu zwyczaj ze pzrestzrega sie prawa. W Polsce taki zwyczaj ze
    prawo sie rowno olewa.

    Ja jakos wole zwyczaje amerykanskie niz polskie

    A.L.