  • Data: 2024-09-22 12:23:32
    Temat: Re: Sprzęty z Lidl-a
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2024 o 20:48, pytajacy pisze:
    > Do niedawna wydawało mi się że sprzęty z Lidl-a są w miarę porządnej
    > "niemieckiej" jakości...
    > Ale na wskutek ostatnich kilku awarii jakie mnie dosięgły to stwierdzam
    > że sprzęty z Lidl-a to marketowy szajs...

    Elektronarzędzia to jednorazowa lipa, no może poza opalarką :) Mam też
    wkrętarkę *z kablem*, daje radę ale grzeje się niemiłosiernie a i luzy
    na wrzecionie ma.

    Mam też suwmiarki, jedną z L, drugą z Karalucha. Obydwie zjadają baterie
    w nieprzyzwoicie szybki sposób, ale mierzą co najmniej poprawnie.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza