  • Data: 2024-09-22 13:30:05
    Temat: Re: Sprzęty z Lidl-a
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2024 o 13:10, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Mam suwmiarkę kupioną w Lidlu wiele lat temu. Dobrze trzyma baterię.
    > Porządną baterię.

    Inna sprawa, że przy wymianie takich baterii łatwo je zatłuścić, co może
    przyspieszyć samorozładowanie. A i baterie na pierwszy montaż mogły być
    wiele lat temu inne.

    BTW: mam też kilka budzików DCF z L. Kilka tego samego typu, bo
    odpowiadają mi funkcjonalnie - 2 alarmy, duży wyświetlacz fajne
    podświetlony. Niby działają, ale odnoszę wrażenie że częściej gubią DCF
    niż starsze wynalazki ( a może DCF dzisiaj jakiś słabo-silny ). Te
    urządzenia nie mają sygnalizacji słabych baterii, tylko zdycha
    podświetlenie, a sam zegar normalnie działa przy 2 V na bateriach.
    Dziwne, bo sygnalizacja słabej baterii w zewnętrznym czujniku jest.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza