eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSprzęt elektryczny i elektroniczny po powodzi - czy da się coś uratować? › Re: Sprzęt elektryczny i elektroniczny po powodzi - czy da się coś uratować?
  • Data: 2010-05-30 19:48:24
    Temat: Re: Sprzęt elektryczny i elektroniczny po powodzi - czy da się coś uratować?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2010 11:40, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Z TV CRT też nie widzę problemu. Przecież woda do kineskopu się nie
    > naleje, a całość można umyć pod prysznicem z letnią (!!!) wodą.

    Do środka się nie naleje, ale jak to zniesie zewnętrzna elektroda
    grafitowa na lejku kineskopu. Widziałem jak w telewizorach pracujących w
    dość wilgotnych warunkach grafit pokrywał się czymś w rodzaju "pleśni" i
    odpadał całymi płatami.
    Jak zachowają się obwody w.cz. w głowicy zintegrowanej ? Wodoszczelna to
    raczej ona nie jest. Przy takim polewaniu woda dostanie się do niej dość
    łatwo, ale już tak łatwo z niej nie odparuje.

    Pozdrawiam
    Grzegorz