eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSprzęt elektryczny i elektroniczny po powodzi - czy da się coś uratować? › Re: Sprzęt elektryczny i elektroniczny po powodzi - czy da się coś uratować?
  • Data: 2010-05-31 21:00:04
    Temat: Re: Sprzęt elektryczny i elektroniczny po powodzi - czy da się coś uratować?
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-28 22:14, nom wrote:
    > Widziałem zdjęcia w środku w domu po powodzi i wszystko jest w błocie,
    > lodówka poprzewracana, mikrofalówka też zalana błotem, wieża, TV to samo.
    > Czy da się to jakoś zdezynfekować (może jakaś lampa UV) a potem
    > oczyścić, czy nadaje się tylko na złom?
    > Macie jakieś pomysły?
    Lodowka do uratowania na pewno. Postawic do pionu, wymyc, poczekac jak
    wyschnie, ale conajmniej nascie godzin i powinna dzialac. Sprawdzone w
    '97 na kilku conajmniej egzemplarzach u rodziny i znajomych. Wieze tez
    bym zaryzykowal wymyc porzadnie woda a potem izopropanolem i wysuszyc.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl