-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<4fc1cbbe$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
<jpsjn4$vld$1@mx1.internetia.pl>
<4fc1dee0$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<jpssoo$uu2$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <jpssoo$uu2$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Sun, 27 May 2012 11:52:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120526-1, 2012-05-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <4fc1f94f$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.56.227
X-Trace: 1338112335 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1297 83.25.56.227:56994
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451826
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>> Czy realne (a nie testowe) spalanie w tym 1.4 jest większe niż to co
>> podawałeś?
>
> Znam spalanie pojazdu z identycznym silnikiem
Realne czy testowe?
>, średnio jest o 1l
> mniejsze niż w moim egzemplarzu
Zależy kto jak jeździ.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.12 12:18 tobi
- 27.05.12 13:31 Iksiński
- 27.05.12 13:33 PavveL
- 27.05.12 13:36 Cavallino
- 27.05.12 13:37 anacron
- 27.05.12 14:50 Bugatti
- 27.05.12 14:56 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:01 Bugatti
- 27.05.12 15:02 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:23 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:25 Tomasz Pyra
- 27.05.12 16:53 Cavallino
- 27.05.12 18:17 Artur Maśląg
- 27.05.12 18:23 anacron
- 27.05.12 18:28 marcin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=