-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<4fc1cbbe$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
<jpsjn4$vld$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <jpsjn4$vld$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Sun, 27 May 2012 09:59:31 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120526-1, 2012-05-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 17
Message-ID: <4fc1dee0$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.56.227
X-Trace: 1338105568 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1302 83.25.56.227:55661
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451809
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jpsjn4$vld$...@m...internetia.pl...
> W dniu 2012-05-27 08:37, Cavallino pisze:
>>> Tu najniższe uzyskane spalanie wyższe jest od
>>> średniego podawanego przez producenta.
>>
>> Norma.
>> Nikt normalny nie wierzy w dane z katalogów.
>
> Ależ ja też nie wierzę, co nie znaczy, że nie są one do osiągnięcia,
> mówię o testowo przejechanym nocą odcinku 100km z prędkością 90km/h.
Czy realne (a nie testowe) spalanie w tym 1.4 jest większe niż to co
podawałeś?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.12 11:37 anacron
- 27.05.12 11:52 Cavallino
- 27.05.12 12:18 tobi
- 27.05.12 13:31 Iksiński
- 27.05.12 13:33 PavveL
- 27.05.12 13:36 Cavallino
- 27.05.12 13:37 anacron
- 27.05.12 14:50 Bugatti
- 27.05.12 14:56 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:01 Bugatti
- 27.05.12 15:02 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:23 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:25 Tomasz Pyra
- 27.05.12 16:53 Cavallino
- 27.05.12 18:17 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=