  • Data: 2012-05-30 12:05:21
    Temat: Re: Sony SLT-A37 - lepiej niż lustrzanki
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 May 2012 11:36:15 +0200, de Fresz napisał(a):
    > Przypadkiem udająca artykuł.

    A czy w takich serwisach można się spodziewać czegoś innego na tematy inne
    niż podstawowa branża?

    > Tzw. normalny człowiek nie jest w stanie znać się na wszystkim, a brak
    > wyraźnie nakreślonych różnic pomiędzy rzetelnie przygotowanym przez
    > dziennikarza artykułem, a napisaną na zlecenie producenta notką

    A po co tu szukać "wyraźnie nakreślonych różnic", skoro na pierwszy rzut oka
    widać że to przeklejona notka prasowa? Jak będzie opis nowego Jaguara to też
    będzie to notka prasowa - i nikt rozsądny nie będzie jej traktował jako
    wyrocznię przy wyborze samochodu, tylko raczej poszuka testów owego jaguara
    w prasie zajmującej się samochodami :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944